Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenik ben zielig ...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Onderwerp: ik ben zielig ...
    Posted: 23 Juli 2007 om 20:31
was ik net boodschappen doen, wordt er toch gewoon even verderop een man neergeschoten....dat was echt verschrikkelijk eng!!! nu staan er straten ver politie wagens, ambulance etc. ben maar gauw weggegaan, je weet maar nooit. dat dat kan he??
en het enge is dat als ik niet op het werk patroontjes aan het printen was geweest, ik eerder op het winkelcentrum was geweest en er precies middenin had gezeten,
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 20:38

o jakkes lisa dat is idd eng,vreselijk zeg en dat zo dichtbij.

hoop dat je je wat kunt ontspannen met breien of haken en dat je het wat kunt vergeten,want dit is niet niks. sterkte

groetjes tine
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 20:39
ja joh ik kan wel wat hebben. maar was wel even schrikken hoor! pas geleden ook al 2 keer hier in de stad, terwijl het normaal zo rustig is hier... maar goed, voor die man is het zieliger
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 20:43
http://www.trouw.nl/laatstenieuws/laatstenieuws/article75744 2.ece/Rechercheur_neergeschoten_in_Apeldoorn
Back to Top
tyzy View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 190
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 21:07
Jeetje, dat is schrikken zeg! Daar sta je nooit bij stil he, dat dat kennelijk zomaar kan gebeuren...
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 21:20
Jeetje, wat een geluk dat je nog aan het printen was, anders was het misschien heel anders afgelopen. Gelukkig maar zo. Hopelijk krijg je er geen nachtmerries van.
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 22:08

Echt niet leuk om mee te maken, probeer het maar van je af te zetten. Ik wens je een rustige nacht.

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 22:12
Bah Lisa ik zag het net op het journaal gelukkig maar dat je iets later was.
Back to Top
Hilletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 06 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 74
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 22:14

Afschuwelijk om dit mee te maken. Het is een rare wereld.
Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk het ook is.
Ik wens je veel sterkte en een arm om je schouders.
Groetjes van Hil
H.v.d.Bos
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 22:23

gog, meis toch, da's echt schrikken, hoor! je staat daar inderdaad echt niet bij stil..  Zoiets is echt vies om mee te maken, denk ik... Sterkte, hoor! Dikke knuf!

Ik had laatst ook zoiets en was ook helemaal de kluts kwijt... maar was veel minder ernstig dan dit, hoor... Een meisje en haar hondje werden aangevallen door een loslopende enge hond, vlak voor ik -met mijn hondje- het kruispunt wilde opgaan...

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 22:32
oh nou dat vind ik ook heel eng hoor chrisje! ik heb journaal nog maar niet aan gehad. eerst maar lekker koppie thee en slapen. jullie zijn lief dames...
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2007 om 23:57

Hoi Lisa, dat is echt geen prettig verhaal. Ik kan best geloven dat je geschokken bent .  Ja er gebeuren iedere dag zoveel verschikkellijke dingen maar meestal sta je er niet bij stil want het is steeds ver van mijn bed maar dan opeens gebeurt er iets voor je deur en dan besef je pas hoe klein je bent en hoe weinig invloed je hebt op bepaald situaties

Heel veel  en probeer het een beetje van je af te zetten

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 08:13

lijkt me vreselijk zoiets mee te maken.

Groetjes corry

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 08:52

Hallo Lisa, heb je toch kunnen slapen?? Ik hoop het voor je. Ontzettend dat dat zo maar gebeurt, midden op de dag. Moet er niet aan denken.

Sterkte en knuffel,

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 11:36

 

Hallo,Lisa!

Wat een raar gevoel moet dit gegeven hebben!

En dus omdat je nog met patroontjes bezig was was je wat later en was het reeds gebeurd!?????

Zie je ,uw hobby heeft mischien uw leven gered!

Uw patroontjes zijn dus eingelijk!...Uw mooiste verjaardagsgeschenk!!

Zeg dit echter niet tegen uw manlief want,,,hij zou hieruit concluderen dat je geen geschenkje meer hoeft!

Hopelijk heb je wat goed kunnen slapen!

(2 weken geleden is er een meisje (onder invloed van drugs) tegen een gevel gevlogen (gelukkig niet onze auto meegerukt want die stond als eerste)maar auto overbuur totaal vernield(ook een nieuwe)stond rokend in het midden van de weg en de auto met het meisje was tegen overbuur 's gevel geknald deur (gevel vernield,deur lag einde halletje(tegen trap om naar boven te gaan )die mevrouw die daar woont heeft kanker gehad en is nog herstellende en slaapt beneden!

Die mensen zijn niet meer op hen gemak,deur was weg was net na 12u middernacht en kunnen het niet vergeten of wat plaatsen,voelen zich niet meer veilig!Agenten en ziekenwagen zijn langs geweest meisje was iets gekwetst aan hoofd,was enorm agresief,wilde zelfs vluchtmisdrijf plegen en schreeuwde de hele tijd tegen iedereen!Agenten lieten haar volgens mij veel te veel doen!Die kon zomaar vrij rondlopen(liep langs haag van buurman kon zo verdovende middelen verwijderen) belde al haar drugsvriendjes op,de meest enge griezels verschenen op toneel!Ook de ambulanciers mochten het agressief schreeuwende meisje niet verplegen of benaderen!

Moet zeggen dat er hier verschillende oudere mensen wonen en voor die mensen was dit toch wat teveel,hoor!

Ik persoonlijk vind dat ze haar onmiddelijk zonder veel gedoe mochten afvoeren!Je kunt van zo iemand toch geen degelijk verslag opmaken !En gewoon feiten en kosten opmeten en de buurt toch ook wat respect toedienen!

Jaja,zoals jullie zeggen ...het worden soms rare tijden!en de onschuldige is soms nodeloos nog meer het slachtoffer dan zou moeten!

Gepast strenger optreden is mijn boodschap(gepast bedoel ik rekening nemen met situatie !

Een tijd geleden zag ik op grote markt een man vlug doopsuikerwinkel binnengaan!Die man kon nergens meer zijn auto kwijt en parkeerde vlug voor een paar min. de auto ergens waar het feitelijk niet mocht!het was ook gewoon vlug wat afhalen want man kwam al vlug met manden vol doopsuikers (voor materniteit) naar buiten!(wat eingelijk een zalig moment en ervaring zou moeten zijn!)

Een vrouwelijke agente liep vlug naar de man toe en slingerde hem snel op de bon!!de agente heeft meer moeite gehad met de omstanders dan met de man want collectief vond iedereen het erover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar krijg ik het dus van!

Tja,wij zullen de wereld niet veranderen zeker?Maar ik word er wel steeds bozer door!

Perle

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 12:09
Het lijkt me idd niet leuk om mee te maken.Probeer het maar zo snel mogelijk te vergeten en je te concentreren op alle fijne dingen om je heen.
Groetjes Teunie
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 12:18
ja perle, ik zag het nog wel gebeuren hoor. maar anders was ik precies bij die winkel geweest waarvoor het gebeurde. nu dus niet...moet vanav wel een verklaring afleggen begreep ik maar goed. gossie perle wat een nare toestand met dat meisje zeg! en die man met parkeren das ook onredelijk.

en had manlief al verteld dat die geen kadootjes mocht geven vandaag, kon het niet laten: uitgebreid thee/chocola/koffie pakket gehad en vanav uit eten. Eigenlijk wilde die me meenemen naar de wolhal maar snuggere ik was vorige week er al spontaan na mn werk heengefietst...

ps. joke, goed geslapen hoor
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 12:54

hallo lisa

heel veel sterkte,ik heb het ook van de televisie gehoord afschuwelijk.veel sterkte

liefs puckCry

 

Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2007 om 18:31

Ocharme Lisa, niet leuk hé, ik voel me daar ook niet goed bij, en dat verpest dan je hele dag hé als je zoiets tegen komt. En het ergste is dat je je het niet van je af kunt zetten hé. Blijft rondspoken in je hoofd!!

Nog veel sterkte!!

Groetjes Perlefientje

Back to Top
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2007 om 21:16
Getsie wat eng joh ! Je gaat er vanuit dat dat soort dingen alleen in de film of in Amerika gebeuren...niet bij je supermarkt. Sterkte hoor !
Liefs Tess
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns