Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroontje Mickey Mouse en Donald Duck

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroontje Mickey Mouse en Donald Duck
    Posted: 24 Maart 2011 om 12:27

Hallo mijn naam is Yvonne,

Kan iemand mij helpen aan een brei- of haakpatroontjes van Mickey Mouse en Donald Duck? Ik bedoel geen inbrei-patroontjes, maar echte poppetjes. Zelf heb ik wel een 30-jaar oud patroontje van Mickey, maar die lijkt niet echt.  Je zou mij heel blij maken met de patroontjes.

bij voorbaat dank,

Yvonne

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 12:39
zou je even de zoekfunctie moeten gebruiken want vlhg mij
is dat al vaker gevraagd.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 12:50
Even op Etsy zoeken, onder de naam Disney crochet of Disney Amigurumi
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 13:01
Heb wel haken, maar breien alleen Winnie the Pooh.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 13:45

Sorry dames,

Maar ik bedoel gratis Nederlandstalige patroontjes. Dat had ik er natuurlijk bij moeten zetten  Ik vind wel Engelstalige, maar vind die vaak te moeilijk. Maar toch alvast bedankt voor de tips.

Yvonne

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:37
Het is de bedoeling dat we een hoop moeite gaan doen om iemand die hier zelden of nooit komt van gratis poatronen te voorzien.

Dat hadden we even verkeerd begrepen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 17:04

Nou ja zeg, Ik vraag toch netjes of iemand mij kan helpen?   In ruil wilde ik degene die me helpt wat patroontjes die ik heb overhandigen. Jouw rozengeur heeft duidelijk stekels Wat Rozengeur.

Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 17:09

O ja, ik nodig iedereen die me wel wil helpen eens te kijken op mijn website:

www.knuffels-breien-en-haken.jouwweb.nl

je zult zien dat ik mijn patroontjes gratis weggeef.

Met vriendelijke groeten,

Yvonne

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 18:56
Ik heb nog een stekeltje voor je. Had je op de Koffiecorner uit je doppen gekeken, dan had je patronen gezien van de oude Mickey en van Mickey en Minnie.

Aardig dat je gratis patronen weggeeft, dat doen wij hier ook. Maar liever niet aan mensen die hier snel binnen komen walsen en zich daarna niet meer vertonen.

Dat je wilde ruilen had je ook meteen kunnen vermelden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 19:00

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.

ja en bij jou waar hij op groeit.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 19:16
Bij Gezocht staan ook Disneyfiguren, het is maar net wat je liever doet, zoeken of bekvechten.

Jij neemt dingen in je mond, die ik nog niet eens in mijn hand wil nemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 20:59
Ik wil Marleen nogmaals heel hartelijk danken voor het patroontje van Mickey. Wat Rozengeur, tegen jou zou ik willen zeggen: wie goed doet goed ontmoet. Dit forum geeft mensen de gelegenheid om om een patroontje te vragen. Dat is het enige wat ik wilde. Jouw agressieve antwoord lokt zo'n reacties uit als die van mij.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 09:07
Heel hartelijk bedankt voor de wijze raad.

Het is een vriend die mij mijn feilen toont.

Fijn dat iemand je patronen toestuurde, die elders op het forum makkelijk te vinden waren en waarop ik je ook al gewezen had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns