Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breidag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breidag
    Posted: 31 Maart 2011 om 19:47

Hallo allemaal

Gaat er nog iemand naar de breidag morgen of overmorgen in Nieuwegein???

Ik ga zaterdag,maar ik ben benieuwd naar dames die morgen gaan en dan even hier doorgeven hoe het was.En of we nog ergens speciaal op moeten letten of zo

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 20:09
Nee, helaas niet. Ik moet allebei de dagen werken . En ze voorspellen voor zaterdag van dat mooie weer . Da's fijn voor jullie ( in ieder geval degene die niet hoeft te werken) maar balen voor mij 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 22:12
ik zou ook wel willen maar heb andere verplichtingen,
elke keer als er zoiets is heb ik wel een of andere afspraak die niet verzet kan worden.
Weet iemand al de datum als het weer in Rotterdam is, dan zet ik die vast in mijn agenda.
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 08:42

Hallo Wilma

 

Ik ga vanmiddag naar de breidag, moet ik voor jou ergens opletten?

Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 20:59

Hallo Joke

Ben je nog geweest naar de breidag?En wa shet de moeite waard

En -sorry te laat- nee hoor je hoefde nergens op te letten.Maar ik dacht dat iemand misschien iets zou zien wat ik niet voorbij zou moeten lopen of kopen!

groetjes, Wilma

 

wil
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 08:08

Hallo Wilma

 

De beurs is niet zo groot dat je dingen voorbij kan lopen, de entree prijs van 8 euro vind ik te hoog, het was voor mij de eerste keer dat ik naar zo,n beurs ging en het viel mij een beetje tegen.

Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 09:02

Bedankt voor je berichtje.

Jammer dat je het tegen vond vallen

Ik zal vanavond even een berichtje plaatsen hoe ik het vond.......

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 09:23

Ha Joke

Ik vond de beurs ook wat klein maar heb er wel van genoten.Leuk om van alles te zien.Entreeprijs van 8 euro is niet goedkoop maar het parkeren was gratis..

Ik heb er zeker geen spijt van.Ik heb  haakboekjes gekocht.Geen garen want dat vond ik veel te duur.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns