Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Addi Swing Haaknaald

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantuluke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2013
Locatie: United Kingdom
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantuluke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Addi Swing Haaknaald
    Posted: 27 November 2013 om 23:02
Beetje laat, maar ik heb een aantal addi-swings en ik gebruik deze met de 'mesgreep', werkt prima!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 14:32
Ik heb mijn set Clovers bijna compleet. Die gebruik ik eigenlijk altijd... Heb destijds wel gezocht ook naar de Addi swing, maar las ergens dat het rubberen gedeelte van de handgreep vrij snel slijt. Toen heb ik voor de Clovers gekozen (die zijn prijstechnisch ook wat betere vrienden met mijn portemonnee)...
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 14:18

Ik ben altijd erg tegendraads....brei links om haak op de engelse manier met linkse vingers omhoog voor de omslag dus het probleem van zere vingers ken ik niet.

Wel het probleem van een vermoeide hand door het verkeerd vasthouden. Ik heb dit ook met schrijven en met andere kleine dingen die ik moet vast houden zoals bv aardappels schillen. Het is een lichamelijke "afwijking" men houdt alles wat klein is wat krampachtig vast heeft te maken met je fijne motoriek.

Ik heb de clover softgrip en de prym met handvat al geprobeerd dat gaat al een stuk beter. Ik heb ook de addi swing en dat is net als een stabilopen die kun je niet verkeerd vast houden en ook dus niet verkrampen.

Verder zijn er ook hoesjes te koop voor over je gewone haaknaald te schuiven dat verminderd ook de verkramping.

Ik heb nu op mijn verlanglijstje het set van addi........... de swing naald met verschillende punten.... lijkt me super!!! Heeft iemand daar al ervaring mee???

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 13:27
Ik heb de Addi Swing ook en houd hem vast als een pen
het haakt heerlijk en heb nergens last meer van.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 13:20

Ik houd die van mij ook als een hamer vast. Heb de pengreep wel eens geprobeerd maar vond het een verschrikking. Waarschijnlijk moet ik er net zoveel moed en doorzettingsvermogen voor verzamelen als bij het continentaalbreien om het ooit eens goed te leren.

Heb jij inmiddels succes met je naald Carola? En houd je hem nu beter vast?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Francis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 11:56

Ik houd mijn haaknaald dus ook als een hamer vast.

Maandag word ik aan mijn pols geopereerd CTS aan beide polsen dus of het dan ligt aan hoe ik mijn haaknaald vasthoud denk ik niet.

Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 14:46
Ik ben ook aan t rondkijken naar andere haaknaalden. Die addi swing ziet er erg goed uit, maar ik hou mijn haaknaald ook vast als een hamer/mes.

Is dit ook mogelijk met deze haaknaald, of moet je hem echt vasthouden als een pen?

Ik zal waarschijnlijk mijn naalden in nederland bestellen en op laten sturen. Hier hebben ze niet zo heel veel keus (en wat ikhier heb gevonden is minder prettig.

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2011 om 19:30
hoikes,


ik heb zelf heb ook de addi swing naalden.
hoe ik hem juist vast hou dat weet ik niet maar hij haakt super goed.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2011 om 16:22

Een vraagje volgens mij al eens eerder gesteld en volgens mij ben ik niet de
enige die mijn haaknaald als een hamer vasthoud, klopt dat??

Ik heb al behoorlijk lange tijd last van mijn pols en ik ben eigenwijs dus ik
haak lekker door, ondanks het knak knak van mijn pols...

Ze zeggen dat je minder beweging maakt als je de haaknaald op de juiste
manier vasthoud (zoals een pen) nu is mijn vraag wie heeft daar ervaring mee?

Ik heb een Addi Swing haaknaald besteld die krijg ik morgen binnen en het
schijnt dat je door de vorm niet anders kunt dan hem op de juiste manier
vast te houden en te gebruiken.

Ik be dus erg benieuwd of ik ooit van die hamer greep af kom en of het
inderdaad beter is voor je pols.....

Iemand ervaring met het overstappen van hamer greep naar pen greep of
met het gebruik van een Addi Swing Haaknaald??

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns