Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

witte wol wibra

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
damo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer damo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: witte wol wibra
    Posted: 09 April 2011 om 18:42

ik ben samen met mijn moeder een sprei aan het haken (is bijna af,foto word dan geplaatst),maar we hebben wol van de wibra, en de witte wol kan ik niet haken en de zwarte en alle andere kleuren wel, wie heeft hier ook last van?

ik krijg allemaal blaren en het gaat heel erg jeuken.

Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 844
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2011 om 22:20
Dat is wel gek... Ik zou denken dat het net hetzelfde materiaal is??
Heb je al verschillende bollen wit geprobeerd? Misschien was het toevallig die ene?
Ik gebruik ook wol van Wibra en heb nog nooit problemen ondervonden.

groetjes, Marlies
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 10:51
Ik ben ook net bezig met witte wibrawol en ik heb geen last. Terwijl ik erg snel jeuk en bultjes krijg.

Heb je het met alle wol of met die ene bol?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 12:14
misschien is er een specifiek chemisch middel of een kleurstof gebruikt om het garen wit te krijgen waar je niet tegen kunt??

Heb je dit ook met andere (witte) wol?? 
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 13:47

Ik denk ook dat het een of ander chemisch goedje is waar jij sterk op reageert .

leg de bol eens een nachtje in een plastic zakje in de diepvries .

Baat het niet het schaadt ook niet .

gr

Back to Top
damo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer damo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 18:17
ik heb het alleen bij de witte wol van de wibra,ik heb meerdere witte bollen van de wibra geprobeerd maar had het bij al die bollen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 21:37
Enige wat ik heb met de Saskia is dat de dikte per kleur nog eens kan verschillen. Zo was de lichtroze dunner dan de andere kleuren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 09:22
Ja de donkere Saskia is dikker dan de lichte. Dat geeft wel een leuk effect als je streepjes haakt of breit, maar het is wel lastig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns