Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vlekken op de babyborn/pop

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vlekken op de babyborn/pop
    Posted: 01 Juni 2011 om 17:25
Ik weet dat er heel wat poppenmoedertjes itten hier, en ik meen me te herrinneren dat jullie een keer hebben gehad over vlekken op de pop. Ik kwam deze pagina tegen, onderaan heeft ze ook een tip staan om vlekken weg te krijgen (en te voorkomen door het afgeven van stof.

Ik hoopdat ik er iemand mee kan helpen.

http://www.wollyonline.nl/stoffen.asp

groetjes Wenke


Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2011 om 17:33
Geweldig, dat ga ik vrijdag meteen kopen. De nagelriemremover had er na tig keer wel een beetje af, maar dit is echt te proberen. Het zit in de rand van de oorschelp, dus als het wit verkleurt, is dat nog niet erg.

Leuke site verder, dit is een fijne tip!!!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2011 om 11:41

O meid, bedankt voor de tip!

Ik heb de site bij mijn favo's gezet!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2011 om 12:07
Ja ik ook, en morgen is het Preuvenement op onze Eglantier, dan ga ik bij de DA vragen of ze een proefmonstertje hebben. Anders koop ik wel gewoon een tube of zo. Ik heb geen grote verpakking nodig, ik ben alleen nog geestelijk in de puberteit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2011 om 12:46
Magtelt wat zullen ze u raar aankijken bij de drogist, maar mevrouw u heeft toch geen last van pukkeltjes, nee heb ik ook niet. Het is voor m'n poppen.
lydia wijsbroek
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2011 om 12:52
HAHAHHAHAHHAHA
daar wil ik bij zijn.
Ieder zijn hobby hee
en wie poppen zo verzorgd wel die zorgd zeker goed voor naasten ook
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2011 om 11:16
Magteld,mag ik dan mee?????
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 10:06
Ze hadden geen proefverpakkingen, maar nu bleek dat er niet één clearasil bestaat maar allerlei producten. Ik heb voor de drie-in-een wasgel gekozen en de vlekken zijn alweer vager.

We hebben wel staan lachen, ze vroeg of het voor een meisje of jongen was. Ik zei dat het voor een vrouw was die de overgang voorbij was en een vieze pop had.

In de nieuwe Boodschappen stond dat je met koffiemelk ballpointvlekken uit textiel krijgt. We hebben dat niet in huis, wel koffieroompjes voor onze verwende katten, dus dat kan ik ook proberen. In het boek van de Amerikaanse vlekkenkoningin stond ook al iets over melk en ballpointvlekken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 16:27

Ik val er zomaar tussen maar vroeger weekte mijn moeder onze inktvlekken in melk .

We hadden toen nog van die potjes inkt in de schoolbankjes

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2011 om 21:46
Mijn zoon had eens een flesje Oostindische inkt over zijn beige jeans gekregen en dat ging er met vlektovenaar zó uit. Maar nu met die Clearasil gaat het al aardig de goede kant op.

Ja de Queen of Clean zweert bij spuug, melk, cola, babyshampoo, citroensap ed als vlekkenmiddelen. Ik grijp bij noodgevallen eerst naar haar boekjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 13:44
Misschien ook handig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns