Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenFrustratie (met hoofdletter F)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Onderwerp: Frustratie (met hoofdletter F)
    Posted: 15 Augustus 2007 om 15:24

Oke, het is officieel. Ik geef de moed OP!!!!! Ben nu een aantal keren bezig geweest met de schildpad van Carine, maar het is hopeloos. Een en al frustratie. Vanaf het begin af aan trekken de cirkels krom, het kruisjessysteem snap ik ook niet helemaal, etc. Kortom: een bultje ellende. Is er toevallig al iemand geweest die hem heeft gehaakt, en daarbij per toer het aantal meerderingen/minderingen heeft genoteerd?

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2007 om 15:29
ah das jammer. gauw weggooien en vergeten dan maar! lekker met wat anders aan de slag
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2007 om 17:14
Het goede humeur komt alweer mijn kantje op. Moest even mijn frustratie afreageren. Ga iets anders bedenken nu.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2007 om 18:40
Ik heb hem gehaakt, en ik heb eerlijk gezegd maar wat uit de losse pols gedaan, want met het patroon kwam ik er ook niet uit. De zeshoekjes MOETEN een beetje bol trekken, want uiteindelijk moet het schild een soort halve voetbal worden.

Voor de buik heb ik gewoon ene platte cirkel gehaakt, tot die net zo groot was als hhet (in elkaar gezette) schild, en dan nog één toer (stokjes) zonder meerderen en dan not een ranje stokjes met steeds een losser ertussen (soort filethaken). Met een gehaakt koord heb ik de delen op elkaar geregen, lapje stof eronder om de vulling binnen te houden. en de kop en de pootjes heb ik maar uit het hoofd geprobeerd. Dus sorry, verder kan ik je er niet mee helpen. Jammer.

Als je het helemaal zat bent maar zonde vindt van je werk, haak dan gewoon nog meer zeshoekjes tot je er een hele bal van kunt maken. Heb je toch nog wat. Of transformeer hem tot kussentje.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2007 om 18:54
Helaas, ik heb hem uitgehaald. Vervelende bui is wel weer over maar ik vind het zo jammer dat het me niet lukt. Vind de schildpad namelijk nog steeds erg mooi. Zelfs de zeshoekjes van het schild stonden na de 4e toer al als kleine bolletjes (kan niet echt de bedoeling zijn ). Misschien probeer ik het ooit nog eens ....
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2007 om 10:58
Jammer!!!!!!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.436 seconden.
Lang Yarns