Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWinnie de Pooh gehaakt

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Onderwerp: Winnie de Pooh gehaakt
    Posted: 20 Augustus 2007 om 20:19
Hallo lieve allemaal, zit met mijn handen in het haar.... ...... wie van jullie heeft de kleine winnie de pooh al gehaakt? Ik kom er niet uit hoe je de poten aan het lijf vast moet haken volgens het patroon.....  Heb al een paar foutjes in het patroon ontdekt en ben bang dat dit bij het vasthaken van de poten ook zo is, maar weet het niet zeker  Je moet ze al hakend er tussen zetten als het ware en niet zoals ik gewend ben te doen eerst het lijf klaar maken en ze er dan op naaien..... Zoals het beschreven staat is het wel een mooie manier natuurlijk als het tenminste werkt (en ik weet niet hoe het werkt )... woehoe....  Dus HELLUP!!!!!!!!!!!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 20:23
umm ik zit te kijken maar welke bedoel je?? ik heb er nu 3 liggen wie van de drie???
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 20:30
Hi Carola, het is pooh klein haken eng..... heb gekeken bij pooh groot haken eng en daar staat dezelfde beschrijving....
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 20:39

ok ik snap welk gedeelte jij niet snapt, moet alleen even nadenken over de uitleg en aangezien ik net een biertje op heb  .... zou je kunnen wachten tot morgen dat ik het voor je vertaal??

heel simpel gezegd bedoelen ze: dat je bij elke tr. volgens mij uit mijn hoofd vanaf tr. 16 van het lijf de benen in moet zetten houd in je haakt de toer en op een bepaald punt haak je in de been en in het lijf waardoor ze aan elkaar komen te zitten... die toer daarna ook weer en zo rond, tot dat ze er helemaal inzitten, ik gebruik zelf deze techniek heel vaak...

maar als je het makkelijker vind kan je ook gewoon het lijf maken en de benen en dan later de benen in zetten op de manier dat je ook mouwen in een gebreide trui zet.. daar komt het eigenlijk op neer!!

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 20:45
Kan best wachten tot gister... hihi...  nee geintje... geen probleem hoor. Heb er ook wel aan zitten denken om het gewoon op de andere manier te doen, maar ik vind het toch wel een hele mooie methode, dus als de "kater" morgen weg is... heel graag Alvast heel erg bedankt!!!!!!!!!!!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 20:48
is goed zal ik er morgen haast mee maken.. zoals mijn oma zei neem alle tijd die je nodig hebt, als het over een uur maar klaar is hihi
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns