Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenben erg boos.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Onderwerp: ben erg boos.
    Posted: 21 Augustus 2007 om 09:45

Ja jullie lezen het goed.Ik zit gewoon te borrelen zo boos ben ik.Is de quiltsite waar ik de patronen afhaal te koop.Geen patronen meer.Heb ik alles aangeschaft voor de kerstquilt,ben met de tweede blok bezig kan ik geen patronen meer krijgen.Kan ik de handel (twee blokken) weg doen.Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is,hoop dat diegene niet ernstig ziek is of zo,maar dan verwacht je toch wel even een berichtje op haar site.Nu is het zo in een keer foetsie.Je kon ook patronen voor bom-borduren krijgen.Heb ik ook t/m augustus.Iedere maand een bijpassend patroontje.Kan je het wel wegdoen,zonder de resterende maanden lijkt het borduurwerk natuurlijk niets.

Heb al e-mailtjes gestuurd,geen reacties.Ik snap er niets van.

Zelfs als het iets zeer ernstigs is,je moet het dan toch even melden dat door omstandigheden de site is gestopt en te koop staat.

Boos boos teleurgesteld is het eigenlijk.Nee alle twee!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 10:17
De SITE is te koop ????? Heel apart.
Was je er op ingeschreven en kwam er elke maand een nieuw deeltje op ofzo ?
Dan is het wel HEEL onbeschoft om zomaar uit de lucht te gaan.

Gelukkig zijn er voor quilt honderden, zoniet duizenden patronen in omloop, dus lijkt weggooien wat je hebt me nog een beetje voorbarig. Ik heb nog nooit zelf gequilt (veel te precies werkje) maar heb in oude Ariadnes wel veel patronen ervan. Wat voor type quilt moest het worden ? Heb je een foto van wat je al hebt ? Er moet vast nog wel iets van te fabrieken zijn.

En misschien vinden ze snel ene koper die de boel weer online zet ?? Hoewel, een site verkopen, ik vind het nog steeds een raar verhaal. Is het een winkel ofzo ?
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 10:27

Zou al ik jou was toch maar even afwachten, je weet nooit wat er aan de hand is. Misschien komt de site wel weer terug. Wat is het voor een soort site?? Is het een groep van hetnet of yahoo of iets heel anders....

Weggooien van je blokken kan je altijd nog doen. Anders kan je misschien de quilt afmaken met die 2 dezelfde blokken. Of zelf andere bijpassende blokken zoeken (in de bieb staan meerder quilt boeken, volgens mij vast ook wel eentje met kerst dingen).

odette
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 15:13
Hoi Catharina, ik begrijp je helemaal. Is erg vervelend, maar zoals gemeld, ik zou ook nog niks weggooien. Misschien kunnen we meezoeken. Kun je een foto plaatsen? Wel vreemd dat ze niet even een melding op de site maken van het hoe of waarom.
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 15:17
Ik begrijp je helemaal,maar niets weggooien,er zijn vast wel mensen die nog patronen hebben,helaas zijn de mijn e weg zoals je weet,maar ik zal eens her en der informeren.Wat voor blokken zoek je precies??
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2007 om 11:55

Oh Catharina, wat vervelend voor je .

Het is echt geen stijl, om zomaar ineens op te houden. net zo je zegt, het is te hopen dat het om niets ernstigs gaat. Maar toch ????

Ik wil ook wel mee in mijn oude Ariadnes kijken, als ik enig idee heb wat je zoekt.

Ik leef met je mee Tony

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2007 om 12:42

Wat zijn jullie een schatten. Ik heb patronen om te quilten genoeg,het stof is dus niet weg,maar ik was gewoon boos dat het niet even is gemeld.Heb ook totaal geen reactie op mijn e-mails gehad.Zelf vind ik dit zeer onfatsoenlijk,maar ja wie ben ik he?

Het is mij verteld dat je inderdaad je web-site (de naam) kunt verkopen en dat daar heel veel geld mee gemoeid gaat.Er is iemand die daar millionaire mee is geworden.Kopen,doorverkopen enz.

Nou ja het is niet anders,we gaan gewoon met iets anders verder voor de kerst.Heb nog mooie patronen in Tilda-boek van Tone Finninger.

Nogmaals lief jullie reacties,dank!!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2007 om 21:58
Begijp best dat je teleurgesteld bent.  Maar er zijn ook quilt sites dacht ik.  kun je daar op een forum misschien een oproepje plaatsen misschien zijn er mensen die reeds verder zijn en die jou kunnen verder helpen
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2007 om 22:03
Heel lief Line, maar ik ga wat anders doen.Kon het al bijna niet klaar krijgen met mijn (stomme) vingers,en heb er nu helemaal geen zin meer in.Laat het wel liggen wat klaar is en zie wel wat ik er mee ga doen.Weggooien was eerder een boze reactie dan dat ik het echt meende.
Groetjes Catharina

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns