Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Artistieke Handen Apeldoorn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Artistieke Handen Apeldoorn
    Posted: 03 September 2011 om 09:50
Op 30 oktober in de Americahal in Apeldoorn. Ik ga er staan met mijn borduurmachine-artikelen! Voor het eerst dat ik op een beurs sta, dus doodeng haha..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 11:51
Staat genoteerd. Vast veel succes gewenst. Heb je iemand bij je voor het geval dat je een sanitaire stop moet maken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 12:32
Volgens mij krijg je een superaanbieding voor een hulpie, Daymoontje!!!! ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 16:25
Hehe, heb een hulpje inderdaad, anders had Magtelt gezellig meegemogen... We wonen volgens mij niet heel erg ver van elkaar af .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 19:16
Ik haal dit even naar boven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2011 om 16:34
Ik hijs 'm weer even op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:40
Apeldoorners opgelet!

A.s. zondag staat Daymoon in de Americahal en loopt Magtelt er rond. Ik weet nog niet of ik 's morgens of 's middags ga.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 07:34
Ik denk dat ook ik van de party ben....aangezien ook ik er niet zover
vanaf woon...nu ga ik manlief denk ik maavast voorbereiden haha
ik heb een geluk...hij zoek ook altijd naar spullen die ik voor de
hobby kan gebruiken.

groetjes jose
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 12:35
Ik weet niet of je inmiddels kunt pinnen bij de kassa, ik vond het vorige keer maar raar dat je contant moest betalen, € 7 entree, dan heb je al bijna al je cash geld afgegeven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 11:52

Daymoon komt morgen wel heel even maar zal zelf niet staan... . Mijn schoonmoeder en schoonzus zullen er staan voor mij. Ik zal het even uitleggen.

Ik ben op dit moment 33 weken zwanger en de laatste weken moest ik plat vanwege dreigende weeën. Ik heb dus verplicht rust voorgeschreven gekregen maar met een hobbyboerderijtje, 3 kids en man met eigen zaak is dat niet echt.. nouja, gewoon niet haalbaar. Ik verplaats me dus van de ene stoel naar de andere en van bank naar bed, doe enkel wat moet en verder hou ik me zo kalm mogelijk. Op deze manier gaat het redelijk goed. Gelukkig heb ik hulp van de familie, maarja die kunnen niet het werk voor me doen voor de beurs.

Ik had me er erg op verheugd maar het zij zo, er zijn ergere dingen in de wereld. Ik hoop me goed te voelen morgen om nog even te loeren in ieder geval!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 17:02
Houd jij je maar lekker rustig, voorzover dat mogelijk is. In de lente en herfst van volgend jaar is er weer Artistieke Handen.

Ik denk dat ik na de lunch, dus na enen ga, want het begint pas om 10.30.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns