Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Guimpe poncho

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Guimpe poncho
    Posted: 22 September 2011 om 13:59
Al zoekend naar simpele poncho's vond ik een minder simpele. Alleen voor de liefhebbers van guimpe haakwerk en de bezitters van een guimpe vork. Ik heb hem al gescand.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
degros View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 66
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer degros Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 14:19

[Graag had ik dat patroon ontvangen

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 15:36

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Al zoekend naar simpele poncho's vond ik een minder simpele. Alleen voor de liefhebbers van guimpe haakwerk en de bezitters van een guimpe vork. Ik heb hem al gescand.

jaaaaaaa, graag Magtelt!!

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Tinka View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinka Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 21:54
hallo Magtelt
heel graag.
lijk me prachtig om te maken met de winter in zicht.

bedankt alvast.
gr Tineke
vrgr, Tineke
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 09:28

Zou ik hem ook mogen hebben

Bij voorbaat dank

Groeten Willy

Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 16:18
Twee hobbydozen die al 4 jaar lid zijn en geen e-mailadres in hun profile hebben.

Moet ik daar moeite voor gaan doen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tinka View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinka Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 21:30
Hallo Magtelt,
Mijn email adres staat er wel.
dus misschien wil je voor mij dan wel de moeite doen.

gr Tineke

vrgr, Tineke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 10:41
Ik zie geen e-mailadres, bij Tinka wel een website, bij willyg niets.

Ik heb poncho's gezocht voor een CAL, een crochet along, waarbij de AKTIEVE leden van het forum allemaal vanaf een bepaalde datum hetzelfde gaan maken en elkaar op de hoogte houden van hun vooruitgang en problemen. Daar heb ik moeite voor gedaan.


Ik ben geen gratis luikje voor patronen. Soms als ik in een goede bui ben en er een emailadres in msn-messenger in het profiel staat, geef ik patronen door.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 13:18
daar kan ik je volledig in volgen magtelt
Back to Top
Tinka View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinka Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 18:09
Hallo magteld.
Inderdaad, er stond geen emailadres bij. Was mis.
heb hem er bij gezet bij MSN.
Ik hoop dat je in een goede bui bent vandaag
en ik alsnog het patroon mag hebben.
vrgr, Tineke,(Tinka)
vrgr, Tineke
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 22:11

Ik krijg aan het einde van deze week (morgen of zaterdag) ook zo'n vork Ga eerst eens kijken wat ik zelf aan patronen heb (er liggen wat boeken hier waar volgens mij wel wat in staat)

Deze vind ik ook wel leuk...'t is alleen geen poncho

 

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 12:20

Hoi Machteld even tussen het vele werk door,

Mag ik aub deze ook ontvangen van je.

Tegelijk een dank woord speciaal voor jou voor alles wat je steeds vor ons doet.

Groetjes Ingedev

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 12:28
Je kunt je mailadres beter in je profiel zetten bij msn messenger en hier weghalen, nu kan iedere internetgebruiker het lezen.

Ik heb er nog twee gestuurd, maar ik heb dit onderwerp afgezet, dus ik krijg er geen bericht meer over.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 13:36
Originally posted by *Grietje *Grietje wrote:

Ik krijg aan het einde van deze week (morgen of zaterdag) ook zo'n vork Ga eerst eens kijken wat ik zelf aan patronen heb (er liggen wat boeken hier waar volgens mij wel wat in staat)

Ik heb de vork Het stelt helemaal niks voor. Ik heb zo'n verstelbare, uitleg staat aan de binnenkant. Ik heb ook een oud boek waar een paar patronen in staan. Het vreemde is...dat het in het boek ietsje anders gedaan wordt. Magtelt? De patronen die jij hebt gevonden...zit daar ook verschil in hoe je het op de guimpevork moet haken? Ik weet nog niet wat ik mooier vind...ik denk de optie uit het oude boek.

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 16:09
Ik heb zo'n vork wel ergens liggen, maar nog geen roeping gevoeld om te kijken hoe het moet. Ik heb wel een aantal oude boekjes geërfd, waarin plaatjes staan, maar ik heb geen idee of er verschillende methodes zijn. Staat er niets op You tube? Niet dat ik de Engelse term zou weten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
desiree71 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 25 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer desiree71 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 07:24

Hallo,

de engels term is "Hairpin lace"! Er is op youtube wel het een en ander te vinden, maar ik kan het net als Grietje, niet zo geweldig vinden.

grt, Desiree

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 13:05
Als je twee katten hebt is het twee keer niks, lijkt me. Veel te lussig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 13:54
Originally posted by desiree71 desiree71 wrote:

Hallo,

de engels term is "Hairpin lace"! Er is op youtube wel het een en ander te vinden, maar ik kan het net als Grietje, niet zo geweldig vinden.

grt, Desiree

En in het Duits: Netzgabel. Is ook een filmpje: klik Ik weet een betere manier om te beginnen (komt uit het oude boek) De dame is trouwens flink aan het prutsen, ze haalt iedere keer de haaknaald uit haar werk...das helemaal niet nodig.

Ik heb nu dit gehaakt:

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 19:03
Dat ziet er mooi uit.
Back to Top
Tinka View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinka Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 19:08
Hallo Grietje,
Kan jij me die betere manier uitleggen uit het oude boek?
Kan je mij ook zeggen hoe het boek heet?

gr Tineke
vrgr, Tineke
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns