Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zus die het niet begrijpt

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 20:57

Lekker laten kletsen,en je eigen weg volgen,doen wat jij leuk vindt.

De winkels hangen vol met sjaals en poncho's,dus niets ouderwets.

Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 01:01

Hoi,

Ik heb geen flauw idee wat een Kate sjaal is maar als jij er lol aan hebt dan komt het vanzelf goed. Mijn gezin heeft jaren lang gewoon geweigerd om in gebreide truien te lopen. Te warm, te groot, niet mooi, te lang, te kort, te breed. Maar nu hebben ze allemaal kinderen en stromen de opdrachten binnen. Truien met draken, truien met poezen, truien met ajour voor het babymeisje, truien met raglan voor het zorgenkindje. Gebreid en gehaakt ze bedenken het waar je bij staat. Gelukkig heeft een goede kennis al haar oude Ariadnes over me uitgestort en heeft mijn moeder nog een doos oude breiboeken. Soms zijn dingen gewoon weer terug in de mode. Tegenwoordig moet het allemaal weer duurzaam en natuurlijk. Wat wil je dan beter hebben dan een katoenen trui. Ik frut gewoon stug door. Behalve voor mijn man. Die heeft het echt verprutst. Voor hem koop ik wel een trui. Van fijne kriebelende donkergroene lamswol. Met een hoge kol en een koude rits. En die verwas ik dan ook nog.

Groetjes,

Hanny 

Hanny
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 17:15
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Ik frut gewoon stug door. Behalve voor mijn man. Die heeft het echt verprutst. Voor hem koop ik wel een trui. Van fijne kriebelende donkergroene lamswol. Met een hoge kol en een koude rits. En die verwas ik dan ook nog.

Groetjes,

Hanny 




Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 14:44
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Ik frut gewoon stug door. Behalve voor mijn man. Die heeft het echt verprutst. Voor hem koop ik wel een trui. Van fijne kriebelende donkergroene lamswol. Met een hoge kol en een koude rits. En die verwas ik dan ook nog.

Groetjes,

Hanny 




Zit hier ook hardop te lachen. jouw wraak zal zoet zijn...

Ik begrijp nooit goed waarom mensen negatieve opmerkingen moeten maken. Is het om zichzelf hoger op te plaatsen. Vinden ze zichzelf falen omdat ze het niet kunnen, durven, willen en zeggen ze daarom maar lelijke dingen? Hopen ze met nare opmerkingen hun eigen gevoel weer een beetje op te krikken of de lachers op de hand te krijgen?

Kritiek moet zijn als een milde regen. Iemands groei bevorderen zonder zijn wortels te doorgraven. Die uitspraak vind ik altijd zo mooi. Misschien moeten we het zelfs zo stellen: Als iemand er op uit is om toch onze wortels te doorgraven moeten we niet eens naar die persoon luisteren en het naast ons neerleggen.

Ik heb ooit een seminar gevolgt over afwijzing. De mevrouw die de lezing gaf vertelde: Ik was zo gevoelig voor negatieve opmerkingen dat de positieve me niets meer deden. Daarom bedacht ik dat ik de positieve opmerkingen ging herkauwen. 's Avonds op bed haalde ik de positieve opmerkingen terug en bleef ik er maar over na denken tot ik in slaap viel. Het is de waarheid als een koe. (leuke woordspeling trouwens als je het net over herkauwen hebt gehad) Waarom zouden we ons klein willen laten krijgen door narigheid als we ook fijne dingen horen.

goed dit was de theorie. Nu de praktijk nog.....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns