Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenhello kitty in sri lanka

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Onderwerp: hello kitty in sri lanka
    Posted: 02 September 2007 om 11:07

heb net een email-bericht gekregen van mijn vriendinnen in Sri Lanka. Heel leuk nieuws: tijdens ons verblijf heb ik hen aan elkaar voorgesteld. Beiden hebben zeer verschillende achtergronden (de ene rijk de andere niet) maar qua kararakter allebei beetje gelijk... Heeft mijn ene vriendin de andere dus uitgenodigd, en het is door gegaan!  Met pak en zak en beetje onwennig zijn ze de trein op gestapt helemaal vanuit het zuiden richting hoofdstad...

Nu zitten ze dus samen achter de computer mail naar mij te sturen, zo leuk!!! lachen, hoor!  Wie had dat ooit gedacht? Zij en ik al zeker niet!!! vriendschap zit dus niet in hoeveel geld of welke achtergrond je hebt..; gelukkig maar!

Ik heb net verteld dat ik in een "hello kitty-fase" zit en dat zijn ze nu op internet aan het opzoeken wat dat nu weer is... Zitten we gewoon lekker onzin naar elkaar te sturen alsof ze vlakbij is, hihi! heerlijk toch!

Ze is ook heel ontroerd door het initieatief van de kerstmarkt... Ze was er erg stil van, vertelde mijn andere vriendin. dat mensen die haar niet kenne, dit willen doen, ze kon er niet aan over! Hartelijk dank dus nog eens allemaal: we maken WEL een verschil hier, en het is super!!!!

(en ik denk dat ik een extra kitty-fan heb gemaakt: haar dochtertje lijkt me daar wel het type voor, hihi!)

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 12:05

Zo leuk om te horen Chrisje!!!! Ben blij dat we met zijn allen iets voor haar en andere gezinnen kunnen doen. Ben in Thailand geweest vorig jaar en weet hoe moeilijk het kan zijn om het hoofd boven water te houden!!!!

Vriendschap heeft inderdaad helemaal niets met rijkdom of achtergrond te maken, maar met het delen van verdriet en blijdschap en er gewoon voor elkaar zijn!!!

Fijn dat ze elkaar via jou hebben leren kennen, moet je een super gevoel geven!!!!

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 16:43
Originally posted by Marike Marike wrote:

Zo leuk om te horen Chrisje!!!! Ben blij dat we met zijn allen iets voor haar en andere gezinnen kunnen doen. Ben in Thailand geweest vorig jaar en weet hoe moeilijk het kan zijn om het hoofd boven water te houden!!!!

Vriendschap heeft inderdaad helemaal niets met rijkdom of achtergrond te maken, maar met het delen van verdriet en blijdschap en er gewoon voor elkaar zijn!!!

Fijn dat ze elkaar via jou hebben leren kennen, moet je een super gevoel geven!!!!

Mooier kan ik het niet zeggen Marieke.

Groetjes Catharina

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 19:24
Ik sluit me er helemaal bij ons. Ik hoop dat we met zijn allen een mooie kerstmarkt "draaien", zodat we haar flink kunnen verrassen.
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 20:42

Hier kan ik mijzelf alleen maar bij aansluiten, vriendschap is de grootste rijkdom in het leven.  

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 22:43
ik ben het met alle uitsspraken eens en sliut mij bij jullie aan
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns