Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

06-.....

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 06-.....
    Posted: 22 Oktober 2011 om 08:49

Hallo Hobbydoosjes

Hebben jullie ze ook gezien al die kinderen met 06 nummers op hun armen gestift in een pretpark of tijdens buitenspelen enz...........

er is een oplossing

We kennen allemaal de letterkralen om je naam mee te maken of teksten maar deze zijn er ook in cijfers

Maak van cijferskraaltjes een leuk armbandje........... leuk om samen met je kind te doen!!!

Het is herbruikbaar en een stuk vriendelijker voor een kinderhuid dan die vreselijke stiften!

 

Groetjes Chantal

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 09:52
Goed plan. Geen eigen naam van het kind erop zetten. Als
een verkeerd persoon het kind bij de voornaam aanspreekt
komt dit heel vertrouwd over. Ook niet op jasjes ect. Dit
heb ik heel vroeger ergens gelezen in de buitenlands blad.
Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen. Mijn kinderen
zijn nu volwassen maar ik heb daar altijd rekening mee
gehouden.
x_3bc1bd1f
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 19:18
Ik heb ze ook niet meer zo klein, maar het is een prima tip!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 07:23
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 09:12

nee die van mij is ook al 12 en heeft een eigen mobiel maar goed ik heb nog wel schoonzussen en vriendinnen met kleintjes enne..... kleine kinderen worden groot en krijgen weer kleine kinderen dusse..... ook voor alle oma's een goeie tip dacht ik zo!!

 

groetjes Chantal

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 06:24
Onze kinderen hebben een briefje in de zak als we over een drukke markt lopenmet telefoonnummers, en uitleg in t thai en engels. Gelukkig nog nooit nodig gehad

groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:45

onze dochter heeft ook een mobieltje maar voor pretparken ect heeft ze zo'n plaatje aan een ketting met onze telefoonnummers erop meer niet.

groetjes jose

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 08:16
ik heb ooit bij de action (ik weet niet of ze ze nog hebben hoor) van die armbandjes gekocht. ze lijken op van die ziekenhuis bandjes maar dan met drukknoop zodat ze gewoon af kunnen. daar had ik toen de oudste nog klein waren de beide 06... op staan zodat als de ene geen bereik had de andere misschien wel. altijd handig die bandjes.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 21:14
Goeie tip! Ik werk zelf al meer dan 10 jaar op het bevrijdingsfestival. In Zwolle worden sinds een paar jaar alle ouders met jonge kinderen actief aangesproken om een (gratis) polsband bij het kind aan te brengen. Gelukkig wordt er steeds beter op gereageerd en toegepast. Ik denk dat ik dit idee ga pikken voor komend  jaar. Kunnen de ouders eerst knutselen en daarna zonder zorgen het festivalterrein betreden en genieten. 
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 09:12
een armbandjekrijg ik bij mijn zoontje echt niet om hij is 4 maar zeer stoer en een armbandje is echt voor meisjes. zo een "ziekenhuis" bandje vind hij dan weer wel goed als het maar geen roze is. maar wij gebruiken ze ook altijd in een nieuwe stad of pretpark en ook de eertse dagen op de camping hebben wij hem omgedaan zodat mocht hij tijdens het spelen niet meer weten welk huisje hij zat kon hij het vragen want we hadden daar het nummer van het huisje opgezet en telnummer.
liefs Annette
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 19:00
 geweldig idee zeg!
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
stippel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 147
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stippel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 21:29

dat zijn idd wel slimme ideeën

ik heb zelf dan wel geen kinderen maar ik werk op een school en wij hebben sinds vorig jaar shirtjes met de naam van onze school er op en ze vallen goed op. dat is voor grote groepen echt een uitkomst.

wij werken op dagen dat we met de hele school weg gaan met stickervellen ieder kind een sticker in de zomer op het schirt en in de winter op de jas. Hierop staat dan de naam van het kind (dit omdat de kinderen een spraak/taalprobleem hebben en sommige kinderen slecht te verstaan zijn.) en het telefoonnummer van de schoolmobiel of de mobiel van de teamleider.

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 16:25
Ik heb een paar jaar geleden bij sprookjeswonderland 3 bandjes gekocht.
Zijn dikke foam/plastic bandjes waar je 06 op kan zetten. Pen vervaagd wel
na een tijdje.
Deze bandjes gebruik ik nog steeds als ik met oppaskindje(s) op stap ga en
ze houden ze netjes om.
Voor deze bandjes gebruikte ik een papiertje met mijn 06 aan een elastiekje
om het knoopsgat. Met slecht weer in een zakje/plastic folie.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns