Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen e.d.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen e.d.
    Posted: 03 November 2011 om 08:23
Als je zoekt naar patronen o.a. van beestjes, popjes enz. dan zou je ook eens lid kunnen worden van Hetnet Clubs, www.clubs.nl. Op de volgende groep: http://het-creatieve-linken-clubje.clubs.nl/ kun je heel veel downloaden, boekjes, tijdschriften enz. van allerlei creatieve zaken. Lid worden is gratis.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 12:26
ja heel leuk  ben bij verschillende lid geworden en ook de prachtige sites.........voel me daar ook echt thuis..........maar de Hobbydoos is en blijft nr. 1 
groetjes geesje
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 12:45
De meeste links die ik heb aangeklikt bij die club doen het niet meer...
Blessed to be a blessing
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 16:20
Vind het heel onhandig als je een club wilt kijken moet je je weer eerst
aanmelden en dzn kom je er achter dat het niet is wat je denkt.
Ik zit hier helemaal goed en ik heb mijn draai gevonden hier.
Groetjes jose
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 16:27

Ja dat klopt Jose. Dat heb ik ook al een paar keer gehad, maar dan kun je je toch gelijk weer afmelden? En niet iedereen doet het zo, bij een aantal kun je wel gelijk zien wat het is. Het creatieve linken clubje is zeker wel de moeite waar om eens rond te snuffelen.

En ja Geesje, die clubs zijn niet zoals hier, hier voelt het wel heel anders maar ze zijn wel handig om eens wat patronen (of boeken) te zoeken.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.457 seconden.
Lang Yarns