Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vanaf 9 oktober ziek

 Reageer Reageer Pagina  <1 678
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 12:04
volhouden er is beterschap op komst
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 19:40
Nu maar hopen dat de goede trend zich doorzet. Ik wens je heel veel beterschap
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 14:01

Dooie pink trekt heel langzaam weg maar duurt wel erg lang maar goed het zal wel een keer over gaan.

Waar ik blij mee ben is dat die vreselijke vermoeidheid eindelijk uit mijn lichaam lijkt te glijden daar ben ik zo blij mee.

Ik denk nu dat het helemaal goed komt doe heel erg weinig meer dan het huishouden samen met Piet draaiende houden.

Moet maar even voel me stukken beter en dat is even het allerbelangrijkste toch?

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 16:23
heel goed meid stilletjes aan op kracht komen
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 16:38
oh dat is fijn nieuws om te lezen, hopelijk gaat het nu de goede kant op!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 16:43
O, wat heerlijk dat je weer moed hebt en vertrouwen in de toekomst.. Dat is zo belangrijk!!!
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 21:02
Veel beterschap Corrie! Ben ook dagelijks moe,vanwege de medicijnen, om van de andere bijverschijnselen maar niet te spreken.En ik krijg ook B12 erbij.Baat het niet, dan schaadt het niet.
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 13:50

Nog steeds een dode pink en regelmatig het klokje rond slapen of juist een nacht niet kunnen slapen en regelmatig erg moe ga erg langzaam vooruit.

 

nu opperde iemand heb jij soms een burn out???

 

ik zou het niet weten.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 00:08

Bah wat vervelend, nu toch.

Een burn-out kan gekke dingen met een mens doen. Als dit bij jou het geval is dan zou de huisarts daar toch ook wel aan gedacht hebben?

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 09:47
Als mensen een bepaalde leeftijd bereikt hebben wordt er niet meer zo gauw aan een burn out gekeken. Stress is een hele gemene sluipmoordernaar. Maar blijf moed houden en wij proberen je ook een beetje bij beetje op te beuren.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 16:56
er is toch al beterschap stilletjes aan een beetje beter
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns