Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baard-muts

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
riannepanne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riannepanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baard-muts
    Posted: 14 November 2011 om 21:54
Beste ceatievelingen,

Ik heb deze site vanavond nog maar ontdekt, maar ben al helemaal fan!! Wat een schatkamer aan patronen zeg! Zo leuk!
Maar de rede waarom ik op deze site terecht ben gekomen is omdat ik op zoek ben, naar een patroon van de baard-muts. Ik heb al een patroon gevonden, maar dit was om te breien. En dat kan ik nog niet! Voorlopig hou ik het nog even bij haken.

Dus nu is mijn vraag of dat iemand een patroon heeft om een baard-muts te haken.


Voor de geïnteresseerden voor het breipatroon: http://www.ravelry.com/patterns/library/bearded-toque
Je zal je waarschijnlijk eerst moeten registreren op de site, maar dit is niet voor niets! Ook erg veel leuke patronen te vinden daar.

Ik hoop dat iemand mij, maar vooral mijn partner (de baardmuts zal een kerstkado zijn) erg gelukkig kan maken!!! :-)

Alvast heel erg bedankt
Rianne van wijngaarden
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 10:54
Whaha, wat een grappige muts. Ik heb tenminste even gegoogled...

Kan je helaas niet helpen aan een patroon.
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breidje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 10:57

een patroon heb ik niet.

maar misschien kun je hier iets mee

http://www.ravelry.com/patterns/library/bearded-beanie-detac hable-beard-style

wil    
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 11:42
wat leuk hahaha...vindt het inderdaad er erg grappig
uitzien...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
riannepanne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riannepanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 20:22
Bedankt Breidje!!
Zo ver had ik nog niet gezocht op die site! Ik heb 'm aangekocht! Als er mensen zijn die het patroon ook graag hebben, kan ik het doorsturen?! Het is natuurlijk wel in het engels, maar het is duidelijk uitgeschreven!
Misschien kunnen we dan later het resultaat van elkaar vergelijken! :-)
Rianne van wijngaarden
Back to Top
wil55 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wil55 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 10:40
Hallo Dames(en misschien heren!) Ik zoek een gratis patroon van een babycocoon Wie kan mij verder helpen?
Groeten Wil
wil
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 11:16
Originally posted by wil55 wil55 wrote:

Hallo Dames(en misschien heren!) Ik zoek een gratis patroon van een babycocoon Wie kan mij verder helpen?Groeten Wil



Wil, je kunt beter een eigen topic beginnen en dan bij de rubriek Gezocht. En zet je e-mailadres in je profiel bij msn messenger, anders kunnen we je niets sturen.

Je kunt ook op de site van de Telegraaf zoeken naar babybreipatronen, daar staat een soort slaapzak om te downloaden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Mei 2011
Status: Offline
Points: 176
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 01:16
Ik ben net nog een kerstman baardmuts tegen gekomen..
Misschien ook leuk?

http://www.redheart.com/free-patterns/santa-hat-and-beard&nb sp;     
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns