Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe moeilijk is deze kerststal

 Reageer Reageer Pagina  <1 678
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 10:25
Het allereerste bericht geeft een link, als je die aanklikt zie je dat je die daar gewoon kan kopen :)

http://www.maggiescrochet.com/gourmet-crochet-amigurumi-nativity-pattern-p-698.html

Amigurumi Nativity Pattern


  • Model: GC51107
  • Shipping Weight: 0.0938lbs
  • Manufactured by: Gourmet Crochet

$7.99


Add to Cart: < name="cart_quantity" value="1" maxlength="6" size="2" ="text">< ="http://www.maggiescrochet.com/s/templates/maggie2012/s/english/_in_cart.gif" alt="Add to Cart" title=" Add to Cart " =""> 

Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 November 2012
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 11:37
Trouwens: Waarom krijgt de rest het dan wel opgestuurd? Raar eigenlijk!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 11:47
Originally posted by Jolantje Jolantje wrote:



Trouwens: Waarom krijgt de rest het dan wel opgestuurd? Raar eigenlijk!

Sind korte tijd is er het er het een en ander gebeurt, er mogen keen koop patronen uitgewisseld worden. Voorheen gebeurde dat dus wel.

Het is dus niet raar.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 15:04
Ik zou maar gelijk een keel opzetten als nieuweling!

Je hebt niet eens een e-mailadres in je profiel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 15:43
Originally posted by Jolantje Jolantje wrote:



Trouwens: Waarom krijgt de rest het dan wel opgestuurd? Raar eigenlijk!


nee dat is niet raar, voorheen heeft men dit doorgestuurd en problemen gekregen met de designers, nu sturen we gewoon niets meer door, kunnen we ook geen problemen krijgen. we kennen je helemaal niet komt dit forum opwalsen en vraagt om patronen, je neemt niet actief deel aan de hobbydoos community en verwacht dat wij naar een totale vreemde een patroon gaan doorsturen, dacht het dus niet. Niemand wil in de problemen komen en als je het forum doorgespit had had je dit geweten, dus helemaal niet raar.
lydia wijsbroek
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 November 2012
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 18:58
Nou dames wat een warm welkom!
Ik wilde voor mijn schoonmoeder (en kinderen) een kerststal haken en googlede dit... zodoende kwam ik op deze site uit! Ik zag dat ik lid moest worden om iets te posten dus dat heb ik gedaan, sorry ik heb niet het gehele forum bekeken over hoe het allemaal werkt!
Jammer dat jullie dit ervaren als 'opwalsen' en 'een keel opzetten'! Dit nodigt niet uit om hier heel actief te worden. Ook weet ik dat dit meer zegt over jullie dan over mij!
Veel haak en breiplezier nog!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 23:16
Wat heerlijk kort door de bocht weer allemaal. Jammer. Vooral de opmerking " Ook weet ik dat dit meer zegt over jullie dan over mij!", vind ik hier niet op zijn plek. Wie de bal kaatst...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns