Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbreipatroon

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 13 September 2007 om 13:18

he hanny!!

het was niet specifiek tegen jou bedoeld hoor je bent een schatje weet je toch!!

het was gewoon ff alles bij elkaar en dus echt niet tegen jou bedoeld had niet eens gekeken wie het had geschreven... ik was gewoon zo saggie over die bartje of wie het dan ook mag zijn.. dat ik na lange tijd een keer uit mijn slof schoot....

hou mij normaal netjes in maar goed.... bij deze SORRY HANNY!!!!!!!

en ik ook ik maak wel eens een foutje omdat ik iets verkeerd lees dus echt niets verkeerd tegen jou bedoel.. kan gewoon niet tegen zulke berichten als van bartje.. wat denken ze wel niet zeg..

Groetjes CJ

PS spijt me echt dat het leek alsof ik zo boos op jou was

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 13 September 2007 om 15:38

Wij weten dat je een heeeeeeel groot  hebt Carola, en je mag heus wel eens uit je slof schieten.

Helaas zijn er soms van die profiteurs waar je wel eens "mad" op wordt. Gauw vergeten hoor !!!!!!!!!!!

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
Kippie46 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: United Kingdom
Status: Offline
Points: 1
Direct Link To This Post Posted: 23 September 2007 om 20:01

Wie kan me helpen, want ik ben iets kwijt.

'n schitterend handwerkboek met creative naaldkunst werken.

Het boek was nogal groot, bijna vierkant, harde kaft, met 'n groene omslag waarop een foto stond. Uit de jaren 60-70.  Het was 'n nogal modern boek, met ideen en patronen die je 'RETRO' zou kunnen noemen. 

Helaas weet ik geen titel, schrijver of uitgever.

Wel kan ik iets over de inhoud vertellen.

Het boek heeft grote fotobladen met aan de andere kant de beschrijving en het patroon, wat je zelf moest uittekenen op handwerkmateriaal.

Zo waren er bijvoorbeeld 'n tafelloper, de bekleding van 'n pick-nick mand, de voering van een rieten boodschappenmand, 'n pick-nick plaid, thee-muts, enz.

Als ik me goed herinner heeft de theemuts allemaal kleine paddestoeltjes, die in allerlei kleuren en net als gestrooid op het patroon stonden.

Wie kent dit boek?

Wie heeft het misschien te koop?

Graag 'n reactie, ook als het niet te koop is.  Maar als je het kent, geef me de titel en schrijver met uitgever door.  Dan kan ik wat gerichter zoeken.

 

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 23 September 2007 om 20:21
best handig om het onder een ander topic te zetten  lijkt me beter om een nieuw onderwerp te maken en vooral omdat dit nu nou niet echt het geweldigste onderwerp is dat we hebben....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.579 seconden.
Lang Yarns