Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pietje de Valkparkiet

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 22:32
Dit staat op haar hyves en daar ik er meer patroontjes van wil gebruiken ga ik haar "regels" niet overtreden


"huisregels":respecteer mijn harde werken ...
A.u.b. niet mijn patronen en foto's verkopen, kopiëren of vermenigvuldigen op welke manier dan ook, noch ze op enige website plaatsen .Je mag ze alleen wel kopiëren (van mijn hyve: www.karens-ac.hyves.nl) voor non-commercieël eigen gebruik. Laat mij dan a.u.b. even weten dat je dat gedaan hebt door een reactie te geven onder het patroon op mijn hyve. De werkstukken die je naar mijn patronen maakt en de foto’s daarvan zijn jouw eigendom je mag daarmee doen wat je wilt..Graag bij de foto's dan wel een link naar mijn hyve plaatsen, dan kunnen anderen het patroon ook vinden als ze dat willen hebben.Dank voor je medewerking, veel haakplezier liefs,Karen (www.karens-ac.hyves.nl)

Wat en of het haar verder iets oplevert weet ik niet!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 23:09
jammer heb ook geen hyves heb wel meer gehoord van deze karen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 07:04
wow he
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 10:01
lieffie
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 17:11
Schit-te-rend!!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 20:49
Hij is inderdaad lief. Erg goed gelukt.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns