Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

’t Stoepje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ’t Stoepje
    Posted: 28 December 2011 om 21:09
Dit heeft niet met haken of breien te maken.

Weet iemand of er in Apeldoorn op markten een kraam van het Stoepje staat? Niets op de Eglantier dinsdagochtend en niets op woensdagochtend in de stad.

Ik heb geprobeerd op google te zoeken, maar ik kom er niet achter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 21:23

Hoi Magtelt,

Op de site van 'bakkerij t stoepje' kun je de postcode invullen en je krijgt dan de markten op een kaart te zien. ga je over zo'n symbooltje heen krijg je de naam en dag van de markt te zien. Ik kreeg hier onze markt zo nakkelijkgevonden ....

http://www.stoepje.nl/index.php?option=com_content&view= article&id=18&Itemid=34

http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 109
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 21:51
Op de zaterdag markt in het centrum.....staat in het midden van de
markt
Gr jose
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 22:40

Oooooohhh het Stoepje!!!! Die heeft lekkere dingen.....mmmmmmmm.

Ik weet natuurlijk niets over Apeldoorn, maar op donderdag staat ie op de markt in Bergen op Zoom . Jaja.....en morgen is het donderdag.....en morgen moet ik in Bergen op Zoom zijn bij Sligro......ennnnnnnn dat is vlakbij de markt......dusssssssssssssss weten jullie wel wat ik ga doen dan hè!!!! Juist!!!!! ff naar de markt.....naar het Stoepje  

Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 11:00
Ik had wel mijn postcode ingetoetst maar op de kaart verschenen zo veel logootjes dat ik niet kon zien of Apeldoorn er ook bij zat. Ik zal volgende week zaterdag naar de markt gaan.

De site van de markten in Apeldoorn klopt niet meer, er staat 22 kramen op de Violierenmarkt/Eglantier en het zijn er nog geen 10.

Ik houd meer van de maandagse markt met veel stoffen en fournituren. Maak ik nu mensen jaloers?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 20:02

wat ik me vandaag pas realiseer is dat hij ook op de donderdag markt staat bij winkelcentrum anklaar (operaplein)

 

josé

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 20:39
Oh dan kan ik volgende week (volgend jaar) donderdag gaan, vandaag had ik toch geen tijd gehad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2011 om 21:25
Bij ons in Zutphen op de donderdagmarkt en op de
zaterdagmarkt.
groetjes miranda
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns