Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman prijzenactie.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman prijzenactie.
    Posted: 03 Januari 2012 om 14:02

Ik kocht vanochtend wol bij Zeeman en kreeg een lot met wincode. Die krijg je geduren de maand januari bij iedere aankoop.

Je gaat naar Zeeman.com en voert je wincode in en je e-mailadres en je ziet direct wat je gewonnen hebt.

Ik heb een kortingsbon gewonnen voor 10% korting op mijn volgende aankopen en ik kan deze t/m half maart gebruiken

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 14:17

Ik kreeg inderdaad ook een lot, maar nu ik m'n spullen heb opgeruimd kan ik ook m'n (waarschijnlijk winnende ) lot niet meer vinden. Toch nog maar 'ns zoeken....

Ik was door jouw paarse sjaal geïnspireerd om een sjaal voor m'n neef te breien. Een grijs gemeleerde Bianca, een zwarte Saskia en een grijze Royal van de Zeeman en naalden 10 van de Zeeman. Hoelang is trouwens jouw sjaal?

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 18:50
Gefeliciteerd, lekker nog meer wolletjes scoren 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 23:24
Ik heb ook een kortingsbon van 10 procent gewonnen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 19:44
Ik heb er ook een. Volgens mij is het altijd prijs... Je hebt een paar hoofdprijzen en anders krijg je een kortingsbon van 10%.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 10:45

En weet je wat het lollige is? Ik had weer zo'n coupon en weer een kortingsbon van 10%

Het is gewoon dezelfde bon

Dus je kunt hem gewoon ik weet niet hoe vaak uitprinten en uitdelen of korting ermee krijgen bij je aankopen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 11:00
Hahahahahah zouden ze dat niet door hebben dan?
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 11:25

Ik heb de cijfers van de barcode gecontroleerd en als je kijkt naar het http:// adres, dan is het constant hetzelfde.

Op de bon staat dat je hem tot maart of eind maart in kan wisselen, dus het is gewoon dezelfde bon. Ik heb hem nu toch ook 2 x eerlijk gewonnen van de week, dus niemand die dat gaat controleren

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 13:45
Ik heb ook 10%korting bij zeeman.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 17:30
goed om te weten we kopen ons toch al een ongeluk aan de wol van de zeeman is 10% korting nooit weg Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns