Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verschillende oogjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verschillende oogjes
    Posted: 04 Januari 2012 om 11:04

Gisteren heb ik bij de Hema een zakje vol met allemaal verschillende oogjes gekocht . Leuk joh......en die komen natuurlijk altijd van pas.

Waren nog geen 2 euro en er zitten er heeeeeeeel veel in

Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 11:08
Zijn het plakoogjes?

Ik gebruik het liefst veiligheidsoogjes. Plakoogjes zijn nogal een geklooi om die er netjes opgeplakt te krijgen. En het is de vraag voor hoelang ze blijven zitten...
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 14:45

en om met mijn boven buurvrouw te spreken, als je ze lijmt met een lijm pistool brand je ook nog eens je vingers en voor kleine kinderen zo leuk om er aan te pulken.

ik borduur ze erop met een franse knoop, draad een paar keer om je naald heen wikkelen en (zo dicht mogelijk bij je werk) en op een ander plekje weer terug

steken. en een mondje met stiksteekjes

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 15:39
Ik heb een tijdje geleden ook plakoogjes gekocht in veel verschillende maten, hartstikke leuk. Ik plak ze met een beetje hobbylijm vast. Als ik weet dat de knuffel naar een klein kind gaat, gebruik ik ze niet.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 16:06
Klopt van die oogjes. Ze hebben bij ons 2 verschillende soorten. Een gemengd zakje en netjes opgedeeld in verschillende zakjes. Heb ze wel laten hangen omdat ik al zoveel heb 
Ik doe voor een sleutelhanger wel een plakoogje maar voor een knuffel een veiligheidsoogje.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 16:16
Ja die bedoel ik......die verschillende.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 23:00
Ik heb ze ook, maar ik gebruik ze ook niet voor kleine kinderen. Dan borduur ik ze liever of ik gebruik stukjes vilt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 23:17
Ja ik snap het.....dat is ook veel veiliger
Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:32
Ik heb net gisteren bij de Trekpleister een sorteerdoos gescoord (in de opruiming) om alle oogjes die ik her en der heb gekocht in op te ruimen op grootte en kleur. Al die zakjes scheuren kapot en nu liggen ze allemaal in een bakje door elkaar. Je zoekt je soms gek 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 13:19
Ik had een sorteerdoos, maar die is inmiddels te klein... maar snel een
heleboel opmaken
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:51
Eigenlijk is dat een goed idee een sorteerdoos. Ik wil hem dan voor mijn knopen. En dan gaat in de knopendoos van nu alle andere sluitingen die ik overal en nergens heb zwerven. Ritsen, veters, kliksluitingen van tassen enz. Jullie hebben me op een idee gebracht. (en daar is het forum dan weer voor he)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 16:12
Hahahaha cLara.....dat probleem komt me bekend voor 
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns