Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naar de koffieshop hahahah

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naar de koffieshop hahahah
    Posted: 07 Januari 2012 om 23:08

Morgenmiddag ga ik lekker met Anthony op stap......we gaan naar de koffieshop hahahahah nee hoor.....het Koffiecafé. Mmmmmmmmm.........ik vind die verschillende koffies zo lekker . Wat voor koffie zal ik nu weer eens nemen?

Het is koopzondag, en ik wil ook nog wat rieten en houten spulletjes halen voor in de gang . En ff naar Wibra en naar de outletboekenwinkel . Oh jah.....en naar het Kruidvat .

Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 23:14
Gezellig! Ik ben altijd dol op panna montata. Dat is expresso met slagroom. Ik kom maar zelden gelegenheden tegen die dat verkopen.

Veel plezier.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 23:19
Ooooooohhhhh die lijkt me heerlijk.......ga ik onthouden...uhhmmmm....kan beter ff opschrijven....ben af en toe een vergiet .
Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:38
En lekker volop aan het genieten nu? Hoe was je kopje koffie? En wat heb je allemaal gekocht? Ik zou meteen voor de thee gaan. Of voor de warme chocomelk. Maar koffie.... Brrrr. Ik lust het echt niet.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 16:04
We waren in de stad, en het was geen koopzondag .
Het is altijd de eerste zondag van de maand, maar omdat het vorige week Nieuwjaarsdag was, zou het vandaag koopzondag zijn. Niet dus .
En het Koffiecafè was ook dicht . We zijn toen bij de Bourgondiër koffie gaan drinken. Pffffff.....hadden alleen gewone koffie, expresso en cappuchino. Dus namen we expresso. Belachelijk......we kregen een kopje van 40 cl....waren 2 slokjes......niet normaal.
Ik heb nog appeltaart met slagroom genomen, en dat was ook een stukje wat je in een holle kiest stopt. En ook allemaal klokhuizen erin .
En de Bourgondiër is een peperduur restaurant . Voor 1 zo'n poppenkopje koffie was het 3,75 en de appeltaart was 4,80..
Maar we hadden het wel gezellig hoor. Toen we thuiskwamen heeft Anthony de kerstverlichting van buiten allemaal opgerold en ik ben de was gaan doen. Daarna zelf lekkere grote mokken expresso gemaakt, met een reuzenegerzoen erbij . Ik ga nu zo de bloemkoolschotel maken voor het avondeten en nog ff aan de clowntjes schilderen. Anthony is aan het computeren op z'n kamer.
Vanavond lekker tv aan en m'n brei- of haakwerkje erbij
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns