Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schouder klopje verdiend

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schouder klopje verdiend
    Posted: 10 Januari 2012 om 10:57

ik heb picasa helemaal zelf geinstalleerd (Giga digiblond).

maar het volgende probleem dient zich natuurlijk weer aan. hoe ga ik foto's van mijn creaties aan jullie laten zien. want ik kan ook niet van iedereen de foto's zien.!!!!!!

tante Jan, nog bedankt voor je hulp.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 11:48
 heel goed
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 13:16

dat geeft de burger ( ik dus ) moed want ik ben giga giga digiblond .

eens zal het me lukken eerst een ander fototoestel

 

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2012 om 13:05

Inderdaad een schouderklopje verdiend. Als je via picassa de foto die je wilt uploaden aanklikt kies je onderaan je scherm op uploaden. Dan opent hij een nieuw venster. Je kiest voor het juiste formaat (klein is dat uit mijn hoofd) en je klikt aan dat je de foto openbaar wilt laten zien. Dan laad het programma de foto, je krijgt weer een ander scherm waar je weer door moet klikken, (ben even kwijt hoe het altijd heette maar het spreekt voor zich als je het ziet) en dan kom je op een grote pagina waar je rechts van je scherm kan kiezen voor link naar deze foto. Je kopieerd hem klikt hier op het forum op het picassa tekentje en plakt de link. Dan op ok en als het goed is en ik geen stappen vergeten ben (want ik doe het uit mijn hoofd en het is even geleden dat ik het deed) kan jij je foto aan ons laten zien.

Waarom je geen foto's van andere ziet begrijp ik niet zo goed. Ik heb picassa er juist afgegooid laatst maar daar nog geen problemen mee gehad. Soms verwijderen mensen hun foto's ook weer of worden ze niet goed geplaatst. Dan ligt het dus niet aan jou dat jij de foto's niet meer kan zien.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2012 om 13:47

dank je wel Clara,

ik ga het proberen, geldt dit ook voor patroontjes?

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 16:50

Dit kan als de patroontjes in JPEG of foto formaat zijn. PDF of text bestanden lukt niet.

Als je foto's niet kan zien ligt het soms omdat de mappen niet openbaar gedeeld worden. Voor zoiets moet je dan uitgenodigd worden. Voor meer uitleg mag je gerust een mailtje sturen en dan help ik je wel volledig op weg, met uitnodiging van mijn ,,,,,

groetjes, Luc

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 19:26
Originally posted by lucske lucske wrote:

Dit kan als de patroontjes in JPEG of foto formaat zijn. PDF of text bestanden lukt niet.

Als je foto's niet kan zien ligt het soms omdat de mappen niet openbaar gedeeld worden. Voor zoiets moet je dan uitgenodigd worden. Voor meer uitleg mag je gerust een mailtje sturen en dan help ik je wel volledig op weg, met uitnodiging van mijn ,,,,,

groetjes, Luc

Daar ben je dan. Ik heb jou heel lang niet gezien. Dacht dat je de benen genomen had omdat je het toch niet uithield tussen al die ruzieende en kwetterende vrouwen. Maar kennelijk lees je toch nog mee. Gezellig!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 19:29
En niemand weet beter hoe je documenten het net op moet
slingeren dan Luc. Hij kan je vast op weg helpen.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 19:38
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Originally posted by lucske lucske wrote:

Dit kan als de patroontjes in JPEG of foto formaat zijn. PDF of text bestanden lukt niet.

Als je foto's niet kan zien ligt het soms omdat de mappen niet openbaar gedeeld worden. Voor zoiets moet je dan uitgenodigd worden. Voor meer uitleg mag je gerust een mailtje sturen en dan help ik je wel volledig op weg, met uitnodiging van mijn ,,,,,

groetjes, Luc

Daar ben je dan. Ik heb jou heel lang niet gezien. Dacht dat je de benen genomen had omdat je het toch niet uithield tussen al die ruzieende en kwetterende vrouwen. Maar kennelijk lees je toch nog mee. Gezellig!

Ben nog nooit weggeweest, tenzij eens in het hoofd,   , soms wat weinig tijd met alle patroontjes te sorteren maar iedereen die iets zoekt mag altijd een mailke sturen, en ook als ze niets zoeken mag dat. Ik antwoord altijd en overal, hahahaha. En ruzieende en kwetterende vrouwen, als je een puber lady in huis hebt kan je gerust wat verdragen . en hier is het inderdaad altijd gezelligheid troef.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns