Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Douwe Egberts punten

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2014 om 16:35
Het gaat heel makkelijk, wat niet in de winkel ligt, kun je bestellen en later afhalen. Dat kan tegenwoordig bij heel wat winkels, bijvoorbeeld bij Bruna. Je geeft het filiaal op, waar je het wilt afhalen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 22:26
Volgens mij spaart de helft van Nederland die puntjes.
Uiteraard heb ik dat ook van mijn moeder meegekregen.
We hebben er ooit een heel fijn koffie-apparaat van gekocht...
Heel fijn... totdat ik de pot liet verongelukken... zucht.. die verkopen ze vast niet los.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 23:12
Oei, dat is minder c4th, Maar je kan altijd eens navragen he, Wie niets vraagt, komt ook niks teweten. Dus proberen zeg ik maar. Succes ermee
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2014 om 09:59
C4th: Als het een Douwe Egberts apparaat is moet je de kan los kunnen krijgen.
Ook al is die een aantal jaren oud.
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2014 om 11:15
Dat is juist het fijne van die DE koffieautomaten, gewoon los een nieuwe pot bestellen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2014 om 12:09
Je kunt de punten ook doneren, elke 500 punten is een pak koffie voor de voedselbank. Stond ergens in onze krant, die nu al in de blauwe container ligt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2014 om 19:37
Goed plan... zal toch eens informeren wat een kan kost (en of dit eventueel ook zonder punten te verkrijgen is....)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2014 om 13:09
Ja dat kan, althans dat kon, toen ze nog eigen winkels hadden. Gedeeltelijk punten en geld kon ook. Ik heb ergens nog een pasje met punten van DE. Ik hoop dat dat ook in Blokker geldig is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2015 om 11:36
Eventjes nog jullie aandacht, door een probleem enige tijd geleden al, kan ik sindsdien nietmeer op mijn vorige post (francis2) daarom heb ik toen een nieuwe post moeten aanmaken (francis3). Dus als iemand mij een pb wils sturen, dan graag op francis3 doen a.u B.
Dankuwel
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2015 om 18:48
Ik spaar DE punten maar ze gaan allemaal naar de Rotary voor de voedselbank.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 00:35
Ik had een tijd geleden een pbtje naar marjolein 2202 gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Ik spaar de DE punten, maar hier in belgie kun je er niks mee. Daarom stuurde ik die dan naar Marjolein, maar daar ik geen reactie van haar kreeg...
Nu is mijn vraag is er iemand die nog wat punten nodig heeft om iets bij te kopen.
Momenteel heb ik er
28 van 20 punten=560 punten
5 van 25 punten =125 punten
dat maakt dan 685 punten.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 10:16
Je zou Hulten1 kunnen pb-en, dan gaan ze naar de voedselbank, want anders wordt je misschien bedolven onder de verzoeken.
Vertel mij wie spaart die punten niet, alhoewel sinds de DE-winkels dicht en ze zo'n weirdo samenwerking met blokker
zijn aangegaan ik er niet veel meer van snap - ik heb nog nergens een net overzicht kunnen vinden wat ik met mn punten kan aanschaffen :-(
En dat schrijf ik dan terwijl ik koffie drink uit een DE mok, met een DE lepeltje erin . . .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 00:05
Sluit me aan bij Iw1463.. wie spaart ze niet.
Ik wilde bij het lezen van het aanboa al keihard: Ikke, ikke, ikke roepen, maar als ik dan zie dat iemand ze naar de voedselbank brengt, dan denk ik dat dat een heel wat beter doel is dan mijn persoonlijke belang.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 00:17
Daar ik nog niks gehoord heb van mijn contaktpersoon waar ik al enkele pbtjes naar gestuurd heb, denk ik maar zo: opgestaan is plaatsvergaan. Dan stuur ik ze maar naar de voedselbank. Echter hier in belgiƫ kun je met die punten niks doen. Ze staan zelfs al enkele jaren nietmeer op de verpakkingen. De enige die ik hier zie die de punten aan de voedselbank schenkt is Hulten 1.
In iedergeval, bedankt voor jullie hulp hierbij. Ik stuur die persoon nu een pbtje.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 09:55
Ik heb je PB ontvangen en beantwoord Francis. 

Wat fijn dat er nog lieve mensen op de wereld zijn. Thumbs Up

Het komt zeker goed terecht Approve

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns