Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

meer dan een maand afwezig...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: meer dan een maand afwezig...
    Posted: 19 Februari 2012 om 11:39

Hoi meiden,

Toen ik weer inlogde, zag ik dat ik voor het laatst heb ingelogd op 27 december!!! Sindsdien is de laptop stuk geweest :(

Naar de reparateur gebracht... Kwam weer terug, maar ze ontdekten nog weer iets anders... Weer opgestuurd, maar tijdens het chinees nieuwjaar, dus dat werd nog langer wachten, want eventuele nieuwe onderdelen zouden uit China moeten komen...

Na meer dan een maand wachten is hij dan eindelijk terug... Wij blij! En toen bleek dat ze de hele harde schijf hadden gewist!!! (daar was niets mee aan de hand) BALEN, want al onze documenten, foto's en dergelijke zijn nu weg... En onze back up is niet zo heel recent... Ze hebben bij de reparatie nog wel van alles op een andere schijf gezet, maar ja, fout, we kunnen er niets van openen... Ik hadinmiddels al een aardig 'haakmapje' opgeslagen, maar dat is nu allemaal verdwenen, zucht...

Nou ja, beginnen maar weer met neiuwe dingetjes verzamelen en weer vaker het forum te bezoeken :)

-drgini-

 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 11:42

Inderdaad balen. Misschien een kleine troost. Mijn man vond een jaar later nog dingen terug waarvan hij dacht dat ze weg waren. Groetjes, Lida

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 11:49
Dat is balen blij dat je terug bent
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 12:19
Dat je baalt, kan ik me goed voorstellen. Wat hebben wij toch een groot vertrouwen in een apparaat dat door mensen bedacht is... Niemand denkt erover om er wekelijks een back-up van te maken.

Fijn dat je hier weer rond kan kijken.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 14:46

Erg he dat wij al zo afhankelijk zijn van pc ,ik heb de mijne ook een week moeten missen en dan weet je pas hoe het al in ons dagelijks leven ingeburgerd is ,al mijn foto s weg alles gewoon weg 

 

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 15:01
Vooral dat je foto's weg zijn lijkt me verschrikkelijk. Haakpatronen kunnen wij je nog wel aan helpen. Je geeft maar een gil 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 15:06
dat vindt ik ook als we je kunnen helpen aan patronen

keihard gillen en we zijn er
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 21:16
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 21:46
oh wat erg voor je!
Maar laat maar weten wat je kwijt bent aan haakpatronen, wil je wel helpen hoor!

Ik maak elke week een back-up op een USB stick
Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 22:07

He gets, wat erg voor je!!

Mijn foto's worden trouw op diverse apparaten opgeslagen, maar die back-up...toch maar doen vandeweek....

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 07:31
Wel heel gezellig dat je er weer bent hoor 
Ik haak nooit af!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 09:19

Mijn harde schijf is een keer gescrasht, alle foto's, muziek e.d. WEG!!

Nu heeft een 'computermannetje' alles gelukkig kunnen herstellen en heeft een (dagelijkse)  automatische back-up ingesteld. en hij heeft mijn computer opgeschoond en alleen dat erop gezet wat van toepassing is. De kosten die het met zich meebracht zijn te verwaarlozen tegenover het gemak, iedere dag weer.

Misschien een tip..

 

MariaLA

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 09:43
gelukkig alles nu weer gemaakt, welkom terug!!!
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 10:37

Ja, die back up komt er nu wel wekelijks!!! En verder geef ik wel een gil, hihi

Ben nu bezig met een sjaal en er is een vraag voor een aantal slofjes, dus eerst daar maar weer mee verder (de haaknaald was er gelukkig nog wel, hahaha)

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 20:04
Ik maak ook regelmatig een back-up op een externe harde schijf. Ik hoop dat ik op die manier niets kwijt zal raken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns