Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

witte beer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: witte beer
    Posted: 28 Februari 2012 om 17:05
Hallo allemaal, kan iemand mij helpen met het in elkaar zetten van de witte beer(het patroon is van hobbydoos) Moet ik eerst alles vullen en dan dicht naaien dus armen benen lijf enz. of moet ik een gedeelte open laten vullen en dan aan het lijfje naaien! Ik heb geen idee! Kan het ook niet goed op de foto zien en dit is mijn eerste beertje wat ik heb gebreid. Wie o wie kan mijn raad geven?
lieve groet Constance
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 13:39
Ik ken de witte beer niet maar in het algemeen vul ik zoveel mogelijk vóór ik het in elkaar zet. Net voor je de laatste steken dichtnaait kun je er eventueel nog een beetje bij proppen, maar ik ga voor gemak, dus gelijk vullen waar je het beste bij kunt.
Back to Top
engel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 14:00
Ja, je naait dus eerst alles dicht begrijp ik en zet dan de armen en benen aan het dicht genaaide lijf en kop. oké, ik ga het proberen dank je wel voor je reactie!
lieve groet Constance
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 16:55

Ik heb het patroon van het witte beertje ook.Na de kop staat :dit deel dubbelvouwen (opzet en afkanttoer op elkaar) en de zijkant dicht naaien.Vullen ,dan de opzet en afkanttoer aan elkaar naaien.

Dit staat ook na de armen en na de pootjes.Dus het werk dubbelvouwen en dicht naaien en de bovenkant open laten.Vullen en aannaaien.

groetjes Frea.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns