Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bek Kameleon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
QuiDee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QuiDee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bek Kameleon
    Posted: 04 Maart 2012 om 10:02

Hoihoi,

 

heeft iemand de kameleon gemaakt uit het beestjes boek? Ik krijg de bek niet voor elkaar. Begin nu maar alvast aan ogen. Heb wel keurig rijtje lossen, en daarin vasten gemaakt, maar krijg rare punt met minderen, ipv een brede bek.

Alvast bedankt...

Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 10:09
Ik heb hem volgens patroon gehaakt,, hij loopt wel een beetje in een punt, maar met vastzetten krijg je dit wel goed

 

Op deze foto staat de bek redelijk zichtbaar

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 12:08
Die bek leek bij mij ook nergens op, heb zelf maar beetje aangerommeld om het er toonbaar uit te laten zien 
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 13:05
moet nog beginnen aan de bek goed dat ik het weet dat deze misschien wat vreemd wordt laat het wel weten als hij bij mij wel gelukt is
Anne-Marie
Back to Top
QuiDee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QuiDee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 14:09
Haha, nou, ik ben dus gelukkig niet de enige. Als je op de foto kijkt, zie je juist een hele lange rij vasten bovenaan, waar ik de punt krijg, dus ook volgens patroon doe ik iets verkeerd. Het lijf ziet er prachtig uit, dus dit valt nu beetje tegen. Ik denk dat ik uit een leuk stofje een bek knip en erop naai. Zal het resultaat wel posten...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns