Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Speen ketting Muisje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Speen ketting Muisje
    Posted: 14 Maart 2012 om 17:05
Hoi Hoi,

Ik ben op zoek naar een patroontje van een speen ketting met een muisje waar je de speen in kan stoppen, een vriendin van me had hem gekregen bij de geboorte van der zoontje , ik vond hem zoooo lief .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 17:09
''gewoon'' ff googelen en ziehier: ''onze grietjekarwietje :
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 19:23
Gohhhh.....dat is leuk....en makkelijk Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
rennie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rennie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 22:21
ik krijg toch geen patroon kan iemand me helpen?
ik zou dat toch ook graag maken amai.
rennie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 00:44
Als je op de link klikt die Marlene had geplaatst zie je dit: Het idee komt van crealiertje
Wil je hem ook haken? Het patroon is te koop voor 1,75 (neem contact met mij op via de mail)
Helaas geen gratis patroon maar het is inderdaad een snoepje Big smile
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 12:49
maar als je even goed kijk maak je het zo na het is echt niet moeilijk even tellen en je heb het
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 00:16
Ik heb het patroon bedachtSmile
Op mijn blog staan aardig wat gratis patronen, allemaal patronen die ik zelf verzonnen heb. Omdat de muis-speenketting zo'n origineel ontwerp is...vraag ik een kleine vergoeding voor het patroon, het gaat om een klein bedrag.
Alles is duidelijk beschreven in het patroon en mochten er vragen zijn over een bepaald onderdeel, help ik deze mensen altijd verder.
 
Als je aardig kunt haken, is het best na te maken....maar dat is met alles zo toch? Zelf iets verzinnen, dat is pas kunstWink 
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 10:42
grietje meid je heb helemaal gelijk zelf verzinnen is heel knap maar weet ik bedoelde dit helemaal niet vervelend maar meer zo van kan je het niet vinden is het zo na te maken ik koop zelf veel patronen ook patronen die ik zelf zo na zou kunnen maken maar het is altijd fijn om het orginele patroon te hebben dan dat je alles uit te moeten rekenen enz dus vat het niet verkeerd op want zo bedoelde ik het niet.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 19:37
Ik weet dat je het niet verkeerd bedoelde, ik wilde gewoon even mijn verhaal vertellen. Was ook niet de bedoeling om jou het gevoel te geven dat ik het je wel kwalijk zou nemenHug
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 20:18
gelukkig dat je het zo op neemt want ik heb juist heel veel respect voor mensen die het zo proberen, ik heb op je site gekeken en kwam er achter dat ik al vaak op je site had zitten neuzen dus best wel grappig dat ik het niet zo snel door had dat jij het was maar je maak erg leuke dingen en mag er echt wel super trots op zijn Clap
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns