Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wol

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wol
    Posted: 14 Maart 2012 om 21:52
Ik heb een vraagje .

Voor bijna al mijn projecten heb ik nu wol van de wibra,zeeman, action gebruikt.
Maar ik maak ook wel is knuffels.
Ik loop dan vaak tegen het probleem de kleur aan.
Voor mijn volgende project heb ik 3 verschillende soorten blauw nodig bv. En kleuren zoals
bruin. Oranje en geel is bijna nooit te vinden. Rood soms.

Welk merk gebruiken jullie?
Ik heb op de hobbydoos phildar gezien .
Kost bijna het dubbele.
Ben wel benieuwd hoe dit haakt.
En anders toch maar een keer naar de markt of een wol zaak.

Iemand nog tips voor mooie gekleurde wol,
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 22:05
gewoon de bravo van schachenmaijer kost in hardenberg 1,05/1,10, weeet niet zeker meer) hebben heeel veel kleuren en werkt hetzelfde als saskia of royal
lydia wijsbroek
Back to Top
esthervanbuuren View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthervanbuuren Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 22:25
wij in delft hebben een hobby winkel die niet zo duur is, heb je dat bij jou niet?
Maar als je van die euro van de wibra uit gaat is het al snel een stuk duurder zeker.
 
groetjes esther.
 
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 22:51
Ik gebruik veel 'wollen' van Populair. Kosten een euro per bol,en heel veel kleuren! Ff googelen!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 06:01
Dank jullie wel ik ga zeker zeker ff googelen
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 07:23
Hier hebben we een speelgoed annex hobbywinkel die de meeste kleurtjes acryl heeft (weet het merk zo niet) kost 1,25 maar daar zit maar 50 gram op....voor beestjes te haken niet erg want je doet wel lang met zo'n bolletje...
Verder hebben ze alle kleuren Catania katoen. Dus erg handig zo'n winkel in de buurt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 07:39
Dat is zo, bij Wibra, Zeeman e.d hebben ze bepaalde kleuren nooit, zoals geel, oranje e.d.
Maar je kunt ook op Marktplaats kijken Lachen
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 07:54
Ik ga inderdaad even speuren. Heb al twee aan huis winkeltjes gevonden.
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 08:35
Oo aan huis winkeltjes zijn ook leuk!
Die moet er hier ook ergens een zijn heb ik van horen zeggen,ben er alleen nog niet achter waar die zit....
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 10:20
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Dat is zo, bij Wibra, Zeeman e.d hebben ze bepaalde kleuren nooit, zoals geel, oranje e.d.
Maar je kunt ook op Marktplaats kijken Lachen


Dat klopt niet! Ik heb vorig jaar bij de Wibra heel veel bollen Saskia gekocht in geel. Wel was het toen een eenmalige actie voor dat jaar. Misschien komt er ditjaar ook weer zo'n actie. Oranje verkochten ze een paar jaar geleden nog volop bij Zeeman, ik gebruik daar nu de laatste bollen van.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 10:21
Ik hoop dat met de lente de kleurtjes weer aangepast worden.
Zodra het komt sla ik zeker in:)
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 907
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 10:09
Bij mij is er 1x per week een marktje, met een kraam vol wol en katoen alle kleuren.
Ik heb er pas meerdere kleuren gekocht voor 1 euro per bol, deze hebben ze niet bij de wibra of zeeman.
Misschien is er bij 1 van jullie ook zo'n markt.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 12:23
Ik heb de mazzel dat er hier in het winkelcentrum een hobbywinkel is, die heeft Bravo te koop, kost inderdaad 1,10, maar dan wel per 50 gram. De dikte is vergelijkbaar met Saskia van de Wibra (net ietsjes dunner denk ik) en er zijn heel veel mooie kleuren. Ook oranje en geel in verschillende tinten.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 16:39
Geluksvogel. Er is hier wel een hobbywinkel maar de wol is niet echt goedkoop. Verder hebben we een Pipoos, maar we weten allemaal van de prijzen daar. Natuurlijk is er een Zeeman en een Wibra en daar ben ik heel blij mee. Helaas geen Euroland, wel een Hobbyvoordeel, maar ze hebben daar bijna geen wol Cry.
Gelukkig gaan we nog wel eens naar Apeldoorn
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns