Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat eten we vandaag?

 Reageer Reageer Pagina  <1 678
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 20:25
Originally posted by Saskia_ Saskia_ wrote:



Originally posted by Elgurumi Elgurumi wrote:


Ben 's morgens bij het ontbijt nog steeds m'n paasbrood met spijs aan het oppeuzelen. Wel veel hoor, voor in je eentje. Volgend jaar toch maar iets kleiners kopen denk ik. Hij komt haast m'n neusgaten uit....


Nou dat kan ik me voorstellen. Meteen na aankoop een stuk in de diepvries doen en dan steeds als je zin hebt er een stukje uit halen. Zoiets doe ik meestal met 'grote' dingen ...  



Ja,ik ook meestal. Maar ik dacht dat hij wel op zou gaan.....
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 20:33

Even doorzetten dan maar ... gelukkig duurt het nog een jaar voor je er weer aan 'moet' haha. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 23:07
Vanavond brood gegeten met gebakken ei e.d.
Lekker makkelijk Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 08:55
Vanavond eten we hutspot met saucijzen.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 14:16
Vanavond eten we weer eens gezond, broccoli met aardappelen en vlees. De afgelopen week was zeer hectisch: ons huis staat te koop en er moest nog aardig wat geklust worden om het verkoopklaar te maken. En toen kregen we woensdag bericht dat er gisteren kijkers kwamen, dus woensdagavond en gister tot 17 uur de hele dag opgeruimd, gepoetst en veel spullen bij mijn schoonvader en de buurvrouw in de garage gezet. Daardoor hebben we de hele week gemakkelijk en wat ongezond gegeten.
Groet,

Yobsje
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 15:03
eigenlijk stond er bloemkool op het menu
maar manlief gaat vanavond naar engeland en vertrekt wat vroeg
dus eten we gebakken tomaten met een ei met spek en brood!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 16:03
Geen idee, manlief kookt en bedenkt ook wat we eten. Gisteren een Grieks buffet gegeten tijdens een surprise party, lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkker
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 16:06
De hutspot is veranderd in gegrilde kip met sla en gebakken aardappeltjes...
Griekse yoghurt met verse aarbeiden na......(en een beetje honing)Wink
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 16:50
Ik maak straks macaroni met rul gebakken gehakt en heel veel verse groenten Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 19:42
Een groenteprutje met courgette, tomaten, ui, provencaalse kruiden en mozzerella onder de grill, gekookte aardappelen en een speklapje. Toe yoghurt met citroenkwark, mmmmmmmmm
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 19:53
Vanavond gaan we aan de spareribs (uit de diepvries van de C1000) met zelf gemaakte knoflooksaus. En appel/komkommer salade mmmmmmmmmmmmmm


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns