Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zouden jullie voor me willen stemmen?

 Reageer Reageer Pagina  <1 678
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 15:29
Hmzz ik heb ook diverse keren gestemd, om de dag op 5 favorieten. Was dat ook dan niet de bedoeling? Zag deze tekst staan. Vond dat Loepke echt de prijs verdiende want haar knuffel vond ik persoonlijk echt het mooiste/leukste.

Speciale mededeling*** Naar aanleiding van een aantal mail berichten hebben we gemerkt dat er wat onenigheid is ontstaan rond het stemmen op de amigurumi van de maand. Op dit moment kan iedereen meerdere keren stemmen op dezelfde amigurumi. Wij zijn er van uit gegaan dat hier geen misbruik van gemaakt zou worden en het open stem telsysteem zorgt ervoor dat de drempel om te stemmen, ook voor niet-leden, niet zo hoog is.

We begrijpen dat niet iedereen dat even eerlijk vindt en we gaan hier voor volgende maand een andere oplossing voor zoeken. Dit heeft tot gevolg dat wij de beslissing hebben genomen om de wedstrijd van deze maand helaas niet langer voort te zetten omdat de stemming een vertekend beeld heeft gegeven. Onze excuses hiervoor.

De inzendingen zagen er deze maand weer super uit, en om iedereen daarvoor te bedanken en de pijn een beetje te verzachten hebben we besloten om alle deelnemers van deze maand het patroon van Sleepy Kitty gratis toe te sturen via mail. 

We houden jullie binnenkort op de hoogte over de nieuwe wedstrijd! Groetjes en nog veel haakplezier :)

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 15:34
Blijkbaar was dat ook niet de bedoeling, maar doordat je anoniem kan stemmen is dit gewoon mogelijk... Maar dit was niet het probleem met het stemmen... Er schijnt een andere manier geweest te zijn om je stemmen op te krikken. Alleen wist ik daar niets vanaf... en het zou niet eens in me opkomen...
 
Ik ben het met je eens hoor. Het rainbow trio van Loepke/Hilde was een terechte winnaar geweest! Die waren veruit de mooiste! Daar kon echt niemand tegen op.
 
Ben benieuwd hoe ze het nu willen aanpakken met het stemmen.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 15:49
Laat maar weten wanneer we terug mogen stemmen, volgende maand waarschijnlijk
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 16:09
Jullie zijn allemaal zo'n ongelooflijke schatten!!! Zit hier zowat met tranen in men ogen als ik deze berichten lees (ik ben een emo-kip en hipper gevoelig voor zo'n dingen )
Ik wist ook niet dat je kon valsspelen,tot eergisteren die persoon het me melde,dat ze zichzelf had "voorzien" van punten. Nadien heeft ze het wel gemeld bij de wedstrijdmensen,dat het heel eenvoudig was en dat meerderen het deden...
Zeer jammer dat ze niet de moeite doen om uit te pluizen wie heeft zitten valsspelen (of is mss niet mogelijk,dat kan ook,ken er zelf niks van )
1 ding is zeker, ik pas voor nog zo een wedstrijd,ik werd er helemaal tureluut van met momenten
Aan iedereen die zich een klikhand heeft bezorgd; een super,super,super dikke dankje!!!!
Aan iedereen die heeft meegedaan; Dames,we hebben allemaal gewonnen en daarmee basta ;)
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:35
Ach, wat zonde! Maar volgende keer beter dan maar!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 21:31
Originally posted by Loepke Loepke wrote:

Aan iedereen die heeft meegedaan; Dames,we hebben allemaal gewonnen en daarmee basta ;)
 
Tongue 
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:19
Wat jammer dat het zo afgelopen is. Jullie creaties zagen er allemaal zo mooi uit
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns