Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kattenshow

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kattenshow
    Posted: 28 Maart 2012 om 19:30
Op 8 en 9 april is er in de Americahal in Apeldoorn een internationale kattenshow.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 19:48
Smile Magteld wat leuk en ik woon te ver weg, helaas,helaas.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 19:54
Haaaaaaaaaaaaaaatsjie!!!!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 07:50
wat voor katten heb je Magtelt?
ik heb zelf main coons gehad uiteindelijk nu alleen een kliko-poes
maar het blijven mijn favoriete katten!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 10:52
Wij hebben nog een Britse korthaar en een dustbin, allebei rood en ex-kater. Toen we na de konijnen en cavia's weer aan de kat wilden, gingen we rondkijken en kwamen we op Britse kortharen uit. Eerst een crème katertje, Teddy, dat helaas kort daarna aan FIP stierf, voordat zijn bestelde rode vriendje Be-Bob aangekomen was. Toen mochten we ook het rode halfzusje Audrey van dat vriendje kopen, een schat, die we maar 7 jaar mochten hebben, nierkanker. Daartussendoor kregen we ook nog een dustbinnetje van een allergisch nichtje, Dotje, grijs cypers, die ook nierkanker kreeg, en toen Audrey gestorven was kwam een ander cypers asielpoesje, Belle, ons gezelschap houden. Toen Belle bijna een jaar was, verdween Be-Bob en wilde Ton een andere rode Britse korthaar, Obi. En ik zocht uit het nest van mijn dochters poes een witte kater Morris uit. Tja en toen kwam het telefoontje van het asiel, dat daar een kater Be-Bob gevonden was. En toen hadden we er vier, die het allemaal goed konden vinden met elkaar. En na een jaar kregen we het verzoek om het halfbroertje van Obi in huis, een crème half Brits korthaartje, helemaal niet wollig en mollig, eerder slank met lange poten. Dat was een eenling, kon niet overweg met de anderen en wilde aldoor ver weg rondzwerven, daarom was hij in de cattery niet te handhaven, hij ontsnapte telkens uit de ren. Die is uiteindelijk overreden door een auto. En Belle en Morris zijn gewoon verdwenen, alleen zijn die niet na 3 maanden teruggekeerd. Al onze katten zijn gechipt, dus misschien duiken ze eens weer op. Be-Bob is na zijn korte verdwijning nooit meer ver van huis geweest, maar hij verdedigde voor- en achtertuin met hand en tand tegen andere katten, tot hij op een keer een klein katertje toeliet, hongerig, moe en angstig. Die mocht in zijn huisje in de voortuin slapen en toen we het eten hadden gegeven, duwde hij het met zijn neus naar binnen. Dat was Ziggy. Na een maand moeite gedaan te hebben met posters, telefoontjes aan de dierenambulance en het asiel en Amivedi hebben we hem laten chippen. De kleine charmeur had in de eerste seconde ons hart al veroverd, toen waren we al van hem, maar om het correct af te handelen was hij pas na die maand van ons.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns