Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

granny sqaures

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Axelle View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 05 Februari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 35
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Axelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: granny sqaures
    Posted: 01 April 2012 om 16:16
Hallo,
 
ben bezig met granny sqaures te haken maar zit met de volgende vragen:
1 hoe zet ik die het beste aan elkaar?
2 kan ik verschillende soorten garen gebruiken, moeten wel even groot zijn
3 wat kan ik der van maken?
 
 
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 08:23
in het boek granny's squares haken kun je alles vinden............ voorbeelden om iets te maken en verschillende manieren van aan elkaar zetten
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 10:43
Ik heb ze aan elkaar gezet in de zelfde katoen met vaste aan elkaar
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 12:26
Via Google kun je veel vinden. Tik eens in "granny squares" bij afbeeldingen, dan heb je al een heleboel leuke ideeën. Vaak kun je dan doorklikken naar een website of blog.
Je kunt ook met een zoekterm als "granny squares aan elkaar maken" een heleboel info vinden hoe je dit kunt doen...

Succes!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 12:35
Met aan elkaar maken gebruik ik meestal de techniek van garnstudio drops.
Daar staan ook patronen met grannys
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 13:26
er zijn inderdaad verschillende manieren, naaien of haken en dit kan dan doen op verschillende manieren, ik zou ook zeggen even een beetje googleen en zoeken wat het beste bij jouw project past


Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 09:08
Met granny squares kun je zoveel leuke dingen maken, inderdaad op de site van garnstudio vind je veel leuke dingen en kun je ook vinden hoe je granny's aan elkaar kunt haken.
Back to Top
Polar View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 September 2010
Locatie: Noordoostpolder
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Polar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 21:01
kopieer en plank de volgende link
http://attic24.typepad.com/weblog/joining-granny-sqaures.html
Okay het is in het engels maar er staan zo'n massa behulpzame foto's bij dat het zichzelf wijst zonder dat je de tekst hoeft te kunnen lezen.
Verder staan er ook bergen leuke ideeen met granny's
Good luck!!
Renate
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns