Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sierrand jurkje grote hello kitty

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sierrand jurkje grote hello kitty
    Posted: 04 April 2012 om 12:07
Ik ben het patroon van Huggy Kitty Amigurumi aan het vertalen voor mijn schoonzus uit het Engels. Zij heeft dit patroon via Hobbydoos gekregen.
 
Nu snap ik niet helemaal hoe ik de sierrand van het jurkje gehaakt wordt. Wie kan mij helpen?
 
Bij de jurk haak je:
in toer 12 en 13 stokje (totaal 720
in toer 14 staat "repeat (Ch St x 4, then SC in eacht St)". Hier begrijp ik uit 4 lossen en dan in elke steek een vaste.
Maar bedoelen ze nu 4 lossen en dan 1 vaste en dan weer 4 lossen en dan 1 vaste etc??
 
Wie kan mij verder helpen??
 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 15:20
Zo uit de losse pols denk ik: 4 lossen,op deze lossen vasten.
Dan zou je een soort sliertjes onderaan krijgen. Maar misschien heb ik het helemaal fout.
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 18:55
is het teveel gevraagd om het patroontje van hallo kitty ook te mogen ontvangen????????????? Mijn dochter is er helemaal weg van....
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 19:00
haakfreak, enig idee hoe we dat moeten doen. als je het topic welkom nou es doorleest, dan weet je wat je moet doen.

Mayabees je haakt als het ware kleine strengetjes of zoals ik ze altijd noem fliebertjes, tis vier lossen haken en in die losse weer vasten, ben je weer terug bij de rand en vanaf de rand weer lossen en dan vaste in die losse als teruggaande toer en je bent weer bij de rand. en zo de hele rand door.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns