Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wiegje in boterkuipje patroon gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wiegje in boterkuipje patroon gezocht
    Posted: 10 April 2012 om 14:50
Ik ben toch maar weer aan het zoeken gegaan naar het ultieme patroon voor het gehaakte boterkuipwiegje.
En ik heb ondertussen ergens een plaatje gevonden van wat ik zoek. Maar waar dat vandaan kwam zou ik echt niet meer weten.
Maar heeft iemand misschien iets wat er op lijkt. Ik heb lang terug al een keer dezelfde vraag gesteld. En toen van Eugenie een patroon gekregen. Maar daarvoor moest je allemaal gaatjes maken in het kuipje en daarin werken. En dat is toch niet wat ik zoek. 
Heeft iemand iets voor mij, please?
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 15:52

Ik heb op mijn blog een patroontje staan van een wiegje helemaal naar beneden scrollen

kijk maar even of je daar wat aan hebt.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 17:17
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 19:24
Ik heb wel iets, dat ga ik je toesturen ;-)
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 19:50
Mijn oma maakte deze vroeger en dan inderdaad in de vorm dat je een buideltje ervan kan maken. Alleen had ze er volgens mij geen boterkuipje in maar een zelfgehaakte bodem.
Ik heb er meerdere gehad vroeger.
 
Nostalgie!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns