Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vera Beer, met Kanten Kraagje

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 21:21
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

wat een schatje. Ik ga even googlen (als je dat zo schrijft)op Annita Wildschut. Breien vind ik leuk en ik ben bijna jarig.Dus nieuwe boekjes zijn altijd welkom.Wink
 

Edit: ik heb gegoogled maar ik zie dat er geen boekjes zijn ,alleen losse kooppatronen.Klopt dit?


Sorry, voor de late reaktie! Ten eerste had ik geen internetverbinding vandaag en daarbij krijg ik geen melding meer in mijn mailbox als er en nieuw bericht is!

Maar als je naar deze link gaat;
http://zijmaakthet.blogspot.com/2011/09/patronen-kopen.html
--------------------------------
Dan klik je bovenin op patronen.
Daar staat dit vermeld:

patronen kopen
Om een patroon te kopen, maak je het verschuldigde bedrag over op rekening 8419398, tnv AN Wilschut, Enschede.
Voor internationale betalingen:


IBAN   NL77INGB0008419398
BIC      INGBNL2A
Stuur mij een email als je het geld hebt overgemaakt en vermeld in de email het rekeningnummer (of de 1e 4 cijfers van het rekening nummer) waar het geld vandaan komt en de naam van het patroon dat je wilt kopen. Zodra het geld is overgemaakt, ontvang je het patroon via de mail.

Het is ook mogelijk om de patronen gedrukt in een boekje thuis te ontvangen. Maak dan voor 1 patroon € 1,00 extra en voor meerdere patronen € 1,50 extra over als bijdrage in de verzenkosten. Vermeld het postadres in de mail.
-----------------------------

Het is één patroon in boekvorm!
Elke naald die je moet breien staat apart beschreven!
Met duidelijke foto's erbij!
Ik hoop dat je het begrijpt.
Succes!
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 21:24
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Ik ben stil van bewondering. Wat een prachtige beer, en die snuit, helemaal mooi. En dat ik stil ben, mag in de krant volgens mijn man LOL



De snuit is er óók aan vast gebreid volgend de beschrijving Leonie!
Daarom is hij ws. zó mooi!
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 07:35
Erg leuke beer, vooral de naam ook erg mooi (één van mijn dochters heet namelijk Vera!)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns