Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kent deze haaknaald?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kent deze haaknaald?
    Posted: 18 Juni 2012 om 14:05
ik heb een tijdeje terug een doosje haalnaalden gekocht bij de krijgloop
daar zat deze haaknaald ook in ,wie weet kent deze haaknaald?
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:05
nog nooit gezien, maar ik ben wel benieuwd!


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:10
Ik heb eens gegoogled. Je hebt blijkbaar 2 soorten ( als ik mij niet vergis) : de 1e soort is een tunische haakpen om in het rond te kunnen haken. De 2e blijkt een gewone haakpen maar aan beide zijden. De werking ervan staat niet beschreven.
Mijn nieuwsgierigheid is nu ook wel gewekt naar verdere uitleg!!! Of naar iemand die dit al gebruikt heeft...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:20
Is het niet gewoon een dubbelzijdige haaknaald . ???
 
Twee voor de prijs van 1 ? Dus de ene kant 3 en de andere kant 3,5
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 14:37
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Is het niet gewoon een dubbelzijdige haaknaald . ???
 
Twee voor de prijs van 1 ? Dus de ene kant 3 en de andere kant 3,5
Ik wist niet dat er ook al haaknaalden waren met hetzelfde principe als een ringsleutel LOL
maar ik ben ook wel nieuwsgierig.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 15:36
Zo'n soort haaknaald heb ik. Je kunt de haaknaald verlengen met andere maten. Dus een naald van 2, 2,5 enz. De basis ben ik kwijt, dat zag er ongeveer zo uit als op de foto. Dat is meen ik ooit een cadeautje geweest bij 3 Suisses. Maar dat moet heel lang geleden zijn. Groetjes, Lida
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 10:03
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd wat een krijgloop is LOL.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 10:10
dat is een tweedehands winkel .mensen brengen daar spullen naar toe die kun je dan voor een zacht prijsje kopen
de opbrengst gaat dan naar goede doelen
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 11:42
In België noemt dit een kringloopwinkel!!! Big smile
Waarschijnlijk een typfoutje?
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 11:49
De meeste plekken in Nederland noemen ze het ook een kringloopwinkel Wink. Maar misschien is het een ander initiatief. Bij mij in het dorp zit ook zoiets en daar heet het de Emmaus.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:12
sorry fout getypt haha
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:14
Hier heet het ook de kringloop, ik dacht dat het een typfout was.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:18
ik zou nogal gaan aanschuiven in  de krijgwinkel LOL


Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 07:46
ik kom zeker 3x perweek in de kringloop en wat ik daar allemaal heb wegehaald
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 08:16
Wij hebben een kringloop in de buurt ,maar sinds kort ook een alles is gratis winkel .
Ik wist niet precies waar die was ,maar de enorme rij ,lang voor openingstijd, wees de weg .
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 08:28
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

ik kom zeker 3x perweek in de kringloop en wat ik daar allemaal heb wegehaald
 
dat is de reden dat ik er nog maar 1x per week kom LOLLOLLOL kan haast zelf een kringloop beginnen (grapje)
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 08:48
ik ga er ook regelmatig heen ,heb er ook al verschillende keertjes leuk bolletjes garen gekocht voor €0,40
een keer zelf twee grote konen wol aubergine kleur voor €4,00
en een paspop voor 5 EURO zoveel leuk dingen voor weinig geld
een rieten boodschappen  tas om op te pimpen met gehaakte bloemen 2 euro(was nieuw)
en wat lapjes stof voor 1,50 och te veel om op te noemen
het is hier altijd erg druk in de kringloopWink 
boeken zijn ook zo goedkoop max 1 euro
vroeger werd je aangekeken als je daar naar toe ging dat was een teken van armoede
tegenwoordig is het in om daar leuke spullen te scooren
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns