Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Afbeelding linken.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Afbeelding linken.
    Posted: 10 Juli 2012 om 22:26
In mijn onderschrift staat een plaatje. En als je op dat plaatje klikt, kom je op mijn site uit. Je kunt dit overal gebruiken, niet alleen als onderschrift, maar ook in een getypt berichtje om bijvoorbeeld naar een ontwerper door te linken. Het voorbeeld onder: een door mij gemaakt uiltje, van het ontwerp van DC


Maare... Hoe dan?
Ten eerste: zoek de site op die je wilt laten linken en kopieer de link die je hebben wilt.
(door deze te selecteren met de muis, rechtermuisknop, kopiëren)

Met deze ''bagage'' ga je naar het scherm waar je plaatje moet komen. Daar typ je
[.url=
(maar zonder het puntje, dat moest ik even erin zetten omdat het forum anders denkt dat ik al een link wil maken) en plak je de link. Direct na de link komt weer een ]en daarna, direct daaraan vast [.img]

(ookweer zonder puntje!)

Ten tweede: je afbeelding. Die moet wel al ergens on-line staan. Dat doe je door hem te uploaden met mijnalbum, photobucket e.d.
Je plaatje staat dan online. Vervolgens met de rechtermuisknop op je plaatje en kies je eigenschappen. Dan verschijnt er een nieuw schermpje met allerlei informatie. Ga met je muis op het internetadres staan, klik er 1 keer op met links en druk de toetsencobinatei CTRL A in. Als het goed is, wordt de hele balk nu blauw. Door er 1 keer met de rechtermuisknop op te klikken, kun je hem kopiëren. Doe dat maar.
Goed, je afbeelding is gekopieerd.
Ga terug naar je link,
Deze zet je gelijk achter het ][.img] die achter de link staat en sluit af met [/.img][/.url]
(beide weeeeeer zonder puntje!!)

Als het goed is... Klaar is Krissie!


Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 00:24
Dat noem ik nog eens een duidelijke uitleg!
Hihi ga hem morgen nog eens lezen,  ben nu te moe en begrijp er dan toch niks van hihi!
Bedankt voor het delen in ieder geval!
 
Enne, jouw uiltje heeft de "horentjes" niet zie ik.... vind ik eigenlijk wel leuker :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 08:01
Dank je wel voor de uitleg. Heb het onder mijn favorieten opgeslagen.
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:25
 bedankt om zoveel moeite te doen met zo'n duidelijke uitleg  Thumbs Up
maar helaas dit kieken snapt het niet direkt...Wacko
zal dat morgen eens paar x opnieuw lezen en uitproberen (werkt bij breien ook makkelijker)
 
 
Sonja
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:28
nog vergeten
het is een originele ui lThumbs Up
Sonja
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:35
Originally posted by sonja sonja wrote:

 bedankt om zoveel moeite te doen met zo'n duidelijke uitleg  Thumbs Up
maar helaas dit kieken snapt het niet direkt...Wacko
zal dat morgen eens paar x opnieuw lezen en uitproberen (werkt bij breien ook makkelijker)
 
 
Geeft niet, wat is er niet duidelijk zodat ik je misschien wel opweg kan helpen?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:40
ik heb net tip gehad dat een andere avatar plaatsen een beetje is zoals foto van breiwerkje op forum zetten
 (dat ga ik morgen uit proberen)
 
ik veronderstel dat het met een "mooie"handtekening onderaan ongeveer op zelfde manier moet?
alleen moet ik die afbeelding(bewegend ofzo) eerst ergens op t web zoeken?
 en dan copieren?
Sonja
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:42
jij snapt hem!!
Vaak is die afbeelding van de handtekening ook een link naar een website, zoals dat je bij mij erop klikt, je bij mijn site uitkomt. Maar klik je op die van bijv Lydia of hierboven Seeske, kom je uit op de site waar je de handtekening kunt maken. Probeer maar eens
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:45
Mooi zeg Krissis, nu plaatsen we straks geen linken meer, maar plaatjes en foto's! 
(weten we net allemaal hoe we een link plaatsen ..... zijn we dat tijdperk alweer voorbij!)
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:51
dikke merci :)
ben alweer wijzer geworden vandaag Thumbs Up
Sonja
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:03
Originally posted by Saskia_ Saskia_ wrote:

Mooi zeg Krissis, nu plaatsen we straks geen linken meer, maar plaatjes en foto's! 
(weten we net allemaal hoe we een link plaatsen ..... zijn we dat tijdperk alweer voorbij!)
Weet je wat mijn oude oma altijd zei....

''zolang de vingers nog niet even lang zijn, kun je nog leren''

Niet alleen lesje fotolink plaatsen, maar ook nog een gratis wijsheid erbij!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:08
hihi
daar zit véél waarheid in  Wink
 
Sonja
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 17:57
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

jij snapt hem!!
Vaak is die afbeelding van de handtekening ook een link naar een website, zoals dat je bij mij erop klikt, je bij mijn site uitkomt. Maar klik je op die van bijv Lydia of hierboven Seeske, kom je uit op de site waar je de handtekening kunt maken. Probeer maar eens
dat wist ik niet dat je met bv op de handtekening te klikken nog andere opties had ;
alweer bijgeleerd :)
 
mooie site heb je :)
heb op Seeske haar handtekening ook geklikt en ik kom inderdaad ergens uit waar ik foto van invoegen
alleen weet ik niet waar ik van die mooie bewegende beelden kan downloaden?
Sonja
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns