Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stoffeernagels

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stoffeernagels
    Posted: 12 Juli 2012 om 19:58

Jawel jawel, ik ben weer wat nieuws aan het proberen. Ben begonnen met maken van memoborden en nu wil ik op de plekken waar de lintjes elkaar kruisen een stoffeernagel vastzetten.. Of een siernagel, sierspijker hoe je ze noemen wilt LOL..

Nou is de vraag hoe ik deze aan de achterkant vast moet zetten? Of moet ik ze dan gewoon kromslaan met een hamer haha LOL
 
Dit is zo'n nagel gevalletje :
 
Ik heb dat op een blog gezien en het zag er wel chique uit Tongue
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 20:01
afknijpen met een knijptang
lydia wijsbroek
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 20:04
Maar dan trek je ze er toch weer zo uit?
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 09:33
Zou je dat niet kunnen doen met grote splitpennen, die kun je aan de achterkant mooi ombuigen zodat ze er niet uitvallen.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 12:38
daar zat ik later ook aan te denken, is wel makkelijker ja..
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 15:52
ik zou ze inderdaad met een hamer plat slaan, zie je niets van als je het goed doet WinkLOL
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 13:05
Ik 'naai' een kraal of knoop op de plek waar de linten elkaar kruizen.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 30 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 22:56
heb je het memobord al gemaakt?
ik heb er ook eens eentje gemaakt.
in een vroeger huis daar had ik tegen het plafond van die kurktegels gelijmd. ik had er nog over (tja, wisten ook niet of we daar nog weggingen) en enkele tegels op overschot is nooit weg (voor reparatie he) en toen we daar weg waren, heb ik enkele van die tegels op een stuk spaanplaat van 18 mm gelijmd, daarrond een 'glaslat' gedaan als kader. als je het zo gemaakt hebt, dan kun je gewoon die siernagels erin kloppen. (maar oppassen dat je de kop niet beschadigd). dus best eerst met een dunnere nagel een gaatje 'voorboren' zodat die siernagel er makkelijker ingaat. steek de nagel eerst in een stuk handzeep, (dan glijdt die beter door het hout)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns