Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Uil op doosje en archiveertips gevraagd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Uil op doosje en archiveertips gevraagd
    Posted: 04 Augustus 2012 om 20:06
Gisteren is er een patroon van een gehaakte uil op een doosje voorbij gekomen maar ik kan hem nergens meer vinden    Of ik die nu in een link gezien heb of in een patroon van Lydia....ik weet het niet meer
Heeft iemand deze toevallig ook gezien?.

Na al die aupermooie patroontjes van Lydia van gisteren heb ik zoveel patroontjes op m'n laptop (en nogmaals als PDF op m'n iPad) hoe doen jullie dat om het zo logisch mogelijk te organiseren zodat je ze ook terug kunt vinden?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:16
Wat betreft het uiltje, ik kan je helaas niet helpen, sorry....
 
Wat betreft het sorteren van patroontjes, de meesten maken verschillende mapjes zoals bvb, op ontwerper, op diersoort, sleutelhangers, kledij,... Je maakt mapjes en daarin sleepje de patroontjes.
De mapjes benoem je naar je eigen goesting. Op een manier die voor jou overzichtelijk is ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:21
Uiltje gevonden denk ik!! Kijk eens in deel 2 van de mapjes die Lydia beschikbaar heeft gesteld!!! Onderaan de mapjes staat een document met groene uiltjes en donkergroene doosjes, als het dit is wat je bedoelt natuurlijk ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
crochetmad View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2012
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer crochetmad Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:22
Ik heb je een patroontje van een uiltje op een doosje
toegestuurd.
 
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:31
Jaaaaaa dat patroon is het Karin alleen is het niet compleet wat jij gestuurd hebt ;)
Ik heb het nu gevonden in deel 2 lollibol,hartelijk bedankt!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:53
Graag gedaan !!!!  ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns