Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon truitje kabouterbos

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 22:30
Het is op zich wel een leuk truitje, maar ik vind gebreide truien niet leuk meer voor kinderen, die van mij hebben ze dan ook niet gedragen. Terwijl ik vroeger heel veel truitjes en vestjes voor neefjes en nichtjes heb gebreid. Maar misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt.
Groet,

Yobsje
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 22:55
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Kun je niet alles tegelijk doen? Ik heb een breiwerk voor een sjaal voor de winter liggen en ondertussen haak ik poppenkleren, waarvan ik het ontwerp dan moet opschrijven voor een boekje dat ik aan het maken ben. Het is wel jammer dat ik geen 8 armen heb. En twee hoofden.

Magtelt, je bent niet slim. Je ontwerp de poppenpatroontjes en je dicteert aan Ton. Heb je vier armen en twee hoofden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 17:13
Ton begrijpt al die benamingen niet, dan ben ik nog heel veel tijd kwijt met hem dat te leren.

Yobsje, kabeltruien voor kinderen vind ik wel leuk. Maar de mijne wilden ook al heel jong geen gebreide truien aan. Je hebt ook zulke lekkere materialen, fleece enzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:27
Kabeltruien vind ik ook wel leuk, maar hier dragen ze meestal een t-shirt met lange mouwen, alleen als het echt koud is, onder het vriespunt willen ze nog wel eens een sweatshirt of vest dragen. Fleece gebruiken we alleen als jas/vest voor buiten.
Groet,

Yobsje
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 19:19
Ik weet niet zeker of er iemand aan het patroontje is geraakt.
Mocht het zo wel zijn zou ik heel vriendelijk willen vragen of iemand het met mij wil delen.
Mijn kleindochtertje draagt wel zelf gebreide truien en ik vind het een super leuke.
De grootte aanpassen dat kan ik wel.
Groetjes en heel veel dank
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 20:05
Inge
is onderweg

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 20:16
hartelijk dank;
Ga een foto toezenden als ik klaar ben ermee.
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 20:56
Wat leuk dat het toch gevonden is  ik wil wel foto's zien hoor. en  ik vind die ander linkjes ook erg leuk met die tasjes.


Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns