Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het lijkt wel een virus

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:03
Originally posted by Lisette1985 Lisette1985 wrote:

Hey esther, jij ook hier! Wat gezellig, samen op het hondenforum en nu ook samen hier!
Ik vind je deken/kleed werkelijk prachtig!
Neem hem maar mee naar de doedag als je er ook heen gaat, hoeft niet ingepakt te worden en ook geen strikje omheen, neem hem zo wel mee LOL
Naaaah wat grappig dat we elkaar hier ook tegenkomen. Ik had het kleed gisteravond ook op het HF gezet bij fröbelhobby's LOL
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:05
Erg mooi allemaal.
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 10:56
Druk bezig zie ik! Ik vind vooral het kleed echt super mooi! Ook helemaal mijn kleur
Mag ik heel brutaal vragen waar je het patroon van de granny's van het kleed hebt gevonden? Ik vind ze namelijk erg mooi
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 14:28
Originally posted by Leo91 Leo91 wrote:

Druk bezig zie ik! Ik vind vooral het kleed echt super mooi! Ook helemaal mijn kleur
Mag ik heel brutaal vragen waar je het patroon van de granny's van het kleed hebt gevonden? Ik vind ze namelijk erg mooi
Vind ik helemaal niet brutaal hoor Wink Het patroon heb ik weg bij Drops en kun je hier vinden en de wol heb ik weg bij de Action, dat kost maar een euro voor een bol van 90 gram.
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 16:14
bij mij is het virus ook erger geworden kijk maar uitSmileSmile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns