Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

winnie de poeh

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: winnie de poeh
    Posted: 15 Augustus 2012 om 22:26
Ik heb een mooi haakpatroon van winnie, maar het lichaam moet met goudkleurig garenworden gehaakt weet iemand waar ik dit garen kan kopen.Heb zelf al gecoogle maar tot op heden niets gevondenUnhappy
Groetjes Helma
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 22:32
wil je dat met dat goukleurige metaaldraad haken, dat is bij mijn weten het enigte dat goudkleurig is, dat verkopen ze in de handwerkzaken
lydia wijsbroek
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 22:39
Helma, bij de wibra kun je wel geelkleurig draad kopen voor winnie de pooh!
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2012
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 08:41
bij hobbydoos kun je catania fina 1004 kopen. Dit is goudkleurig en ik heb het ook gebruikt voor andere knuffels.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:39
Wibra had ooit wel katoen in een soort goudkleur, maar dat was dof, niet geschikt voor een gouden beertje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 15:10
Maar Winnie the pooh is toch donkergeel en niet goudkleurig? Ik zou donkergeel gebruiken.
Groet,

Yobsje
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 18:58
Bedankt dat jullie mee hebben gedacht ,ik ga nu voor donker geel is wel mooierSmile
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 16:40
Mijn dochter heeft hem gemaakt van het glansgaren dat de Wibra vorig jaar of nog iets langer geleden verkocht. Het is een glanzende kleur geel, en hij is heel mooi geworden, maar hij is nog niet helemaal klaar. Het truitje moet nog worden afgewerkt en hij moet nog een gezicht krijgen 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 17:01
Heeft jou dochter hem gebreid of gehaakt ik ben heel benieuwd hoe hij geworden is LeonieTongue
Groetjes Helma
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:09
je kan kleurnummer 249 gebruiken van CAtania die is een beetje goudkleurig
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:25
Originally posted by helma helma wrote:

Heeft jou dochter hem gebreid of gehaakt ik ben heel benieuwd hoe hij geworden is LeonieTongue


Gehaakt. Ik zal een foto maken morgen, want ze is nu met het fototoestel op sjouw hihi
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 15:06
Zoals beloofd: hier de foto


Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 15:16
Wat een plaatje dat heeft ze goed gedaanThumbs Up Ik heb inmiddels een beschrijving van een Winnie die gebreid is (engels) en die door een lief lid van dit forum word vertaaltWink
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 15:24
Ach, super voor je. Mijn dochter en ik zijn meer van het haken. We hebben allebei een grote hekel aan het afwerken van draadjes en bij deze Winnie moet je bijna alles aan elkaar haken en kun je op die manier de draadjes makkelijk weg werken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns