Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

PC problemen gedeeltelijk opgelost

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: PC problemen gedeeltelijk opgelost
    Posted: 18 Augustus 2012 om 14:00
Zo, ik kom ook weer eens kijken. Baalde ontzettend want kwam als newbie binnen en moest al vrij snel af laten weten omdat ik thuis niet meer op de pc kon. Het kreng wilde helemaal niets meer.
Af en toe tijdens de pauze op m'n werk wel even gekeken maar niet genoeg tijd om op iets te reageren.
Maar inmiddels heb ik de pc weer gedeeltelijk aan de praat. Alleen hij doet het nog niet helemaal zoals de bedoeling is dus ik weet niet of het binnenkort misschien weer uit is met de pret.
Het ontbreekt me aan tijd om alles terug te lezen maar ik hoop dat ik het vanaf nu weer bij kan gaan houden.

Zag wel dat er een aantal heftige discussies gaande zijn. Ben van verschillende fora lid geweest en ik moet zeggen dat dit op elk forum van tijd tot tijd gebeurt.  Wat me hier wel opvalt is dat er geen moderater is die de regels vaststelt en bewaakt.
Maar ik heb geleerd me buiten al die discussies te houden, zeker als newbie.

Ik ga nu weer even genieten van alle leuke projecten die ik voorbij zie komen en daarna zelf weer aan de frutsel.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns