Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht Pony/Paard

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht Pony/Paard
    Posted: 18 Augustus 2012 om 17:58
Ik zat er helemaal klaar voor, pas bij de hand om een bestelling van lola de pony en sandra`s stokpaardje te plaatsen bij billiezz, het hele proces doorlopen tot ik bij betalingen aan kwam en er toen pas achter kwam dat het alleen met paypal kon Confused, en je raad het natuurlijk al ,,, dat heb ik niet.

IK BAAL ALS EEN STEKKER , had er helemaal zin in.

Ik weet dat dit betaalde patroontjes zijn ,maar heeft iemand misschien nog andere pony`s of paardjes haakpatronen?
Liefs Diana
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:17
Kan je niet met ideal daar betalen? En paypal is super fijn. Je hoeft niet ergens geld te posten voordat je iets kan kopen maar je bent wel als koper beschermd. Misschien toch eens overwegen om toe te passen? Ik ben er erg blij mee, zeker nadat ik bij een foute verkoper was beland en netjes mijn geld terug kreeg via de bank.
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:19
Diana kijk eens bij handwerkclub.nl .ik denk dat je daar wel iets vind succesThumbs Up
Groetjes Helma
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:53
.
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 19:33
@ Prideke, nee helaas ideal was geen optie, ga me zelf eens verdiepen in paypal.
@ Helma bedankt voor de tip
@Sun-kitty bedankt voor het delen van je patroontjes.
Liefs Diana
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns