Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dure wol

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 17:05
Kijk dat zijn betere bedragen Thumbs Up
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 19:33
hoihoi,
als ie af is wel eventjes hier showen he!
groetjes marian
Back to Top
jenny61 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 20:08
Kan nog wel even duren hoor! Maar ik wil hem natuurlijk wel laten zien, moet ik er allen nog achter komen hoe ik een foto moet plaatsen.

Groetjes,

Jenny
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 20:58
hoi hoi, als je search inklikt en dan foto maken, komt er allerlei uitleg, ik had ook mn zoon hiervoor nodig, groetjes marian
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:17
Zo kun je een stuk of 7/8 jurkjes breien voor de prijs van die ene.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 12:13
Hallo Jenny, goed gedaan Wink
met wat hulp en advies van anderen is het je gelukt om aan een goede prijs mooi breigaren te kopen
succes met je model Smile
Sonja
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 19:25
zo dat is me nogal niet een verschil zeg.
ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.
veel succes met het project
Back to Top
jenny61 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 17:15
Dag allemaal,

Inmiddels met mijn jurkje begonnen maar kom niet uit het patroon, d.w.z. niet uit de teruggaande naalden.
Ik heb de grootste maat genomen en daarin schrijven zij, bij pijl d1 beginnen tot de 2e dubbele pijl breien,dan het patroongedeelte tussen de dubbele pijlen 3x breien. en dan de steken van de 1e dubbele pijl tot pijl d2 toevoegen.
Dit snap ik maar over de teruggaande nld schrijven zij het volgende,
in de heengaande nld worden de steken van de 1e tot de 2e pijl herhaald en in de teruggaande nld  van de 2e tot de 1e pijl.
Het lijkt duidelijk maar ik kom er niet uit.
Wie heeft er de Verena en kan het mij uitleggen zodat ik het begrijp?http://www.freebits.nl/images/340Knipsel_tn.jpg
Nu ben ik alles aan het uittellen en dat schiet niet op.

Alvast bedankt voor de moeite.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 17:18
je leest de heengaande naald van rechts naar links en de teruggaande naald van links naar rechts, elke naald van het patroon staat erin getekend
lydia wijsbroek
Back to Top
jenny61 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 19:58
Gelukt! Dank je wel.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 20:02
succes verder, als er nog wat is gewoon vragen he
lydia wijsbroek
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:22
voila nu heb ik ook weer bijgeleerd:)
ik zat altijd met hetzelfde probleem met de heengaande naalden
(klopte nooit en dan puzzelde ik het maar zelf uit)
ik besef nu pas dat ik de patronen verkeerd las :( de heengaande nld las ik altijd van recht naar links ipv links naar recht nu dat ik ....
is dat met haken ook zo? heengaande naald van links naar rechts volgen?
grtjs Sonja
Sonja
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:26
sonja de heengaande naald lees je gewoon van rechts naar links, jij draait het nu om.
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:37
Er horen ook kleine pijltjes naast het telpatroon te staan voor de richting waarin je breit. Bij de eerste twee naalden. Behalve als ze de teruggaande naald niet tekenen maar alleen zeggen hoe je die moet breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:41
bedankt  dames  :)
 
Sonja
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns