Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Alice in wonderland

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Alice in wonderland
    Posted: 30 Augustus 2012 om 17:30
Wel in het chinees.. Maar erg schattig ^_^
 
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 17:36
erg leuk hé


Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 18:38
ooooooooooohhhhhhhhhhh heeeeeeeeeeeeeelp Wacko

picassa krijgt me steeds meer in zijn machtLOLLOLLOLWink
veel te leuke patronen allemaal 


Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 19:36
Erg leuk. Iets printen vanaf Picasa gaat dat hetzelfde als een pdf of een worddocument? Mijn man moppert als ik iets van Picasa heb, hij moet het doen, ik kan het (nog) niet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 19:40
op picasa is ook heel veel te vinden van tilda, je weet wel van die engeltjes, er staan hier op het forum een paar van iemand die ze gemaakt heeft, van die engeltjes met lange benen
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 19:42
arnhemmertje heeft er een paar gemaakt, dat is zo leuk, tilda heeft vanalles, maar ga maar niet zoeken want je ben de pineut zo leuk is dat
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 19:51
Ik heb alle patronen al gedownload van tilda haha.. Dat was ook nog wel een zoekwerk hoor ;) Maar de patronen natekenen vanaf de laptop vind ik ideaal.. (Ondanks ik 5 boeken van d'r heb)
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 21:14
hihihi, ja ik heb ook alle boeken van haar, ik print het gewoon uit en mijn beste vriendin doet er dan een plastic laagje op, ideaal is dat, dan gaat het niet stuk, ik vind het zo leuk, en het is al heerlijk om alleen de boeken al in te kijken
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns