Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mutsje voor het Juliana Kinderziekenhuis.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
handgehaakt View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 26 September 2012
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handgehaakt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mutsje voor het Juliana Kinderziekenhuis.
    Posted: 28 September 2012 om 10:47
Hallo dames. voor degenen die het niet hebben gelezen. Ik ben bezig met mutsjes maken voor kinderen die door een ziekte hun haar verliezen. 
Deze mutsjes wil ik aan het Juliana kinderziekenhuis in Den Haag doneren. 
Dit is mijn dochter met het eerste mutsje dat ik heb gemaakt. 
Dat er nog veel mogen volgen en wie wil helpen met haken of een bolletje garen wil doneren.....graag!!!!
Je zou me er zo'n groot plezier mee doen.


en like mijn pagina aub.
het kost je maar 1 seconde van je tijd en je helpt mij enorm. 
kijk ook eens op mijn facebook voor leuke dingetjes. En like mijn pagina als je het leuk vind wat ik heb gemaakt ;) https://www.facebook.com/pages/Handgehaakt/201198330012601?ref=hl
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 13:09
Misschien wel zo leuk als je hier de foto laat zien ipv een link. Mijn pc werkt niet altijd mee met linken en dan zie ik niet wat je gemaakt hebt Smile
Back to Top
handgehaakt View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 26 September 2012
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handgehaakt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 21:30
Dat zou ik wel willen doen prideke maar ik heb geen flauw idee hoe ik mijn foto' hier erop krijg. 
Misschien kun je mij vertellen hoe ik dat moet doen?
kijk ook eens op mijn facebook voor leuke dingetjes. En like mijn pagina als je het leuk vind wat ik heb gemaakt ;) https://www.facebook.com/pages/Handgehaakt/201198330012601?ref=hl
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 21:38
Ik heb even de foto er voor je op gezet.



Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 17:31
Wat een goed idee van jou!

Mutsje ziet er leuk uit en het snoetje eronder ook hoor!

Groetjes, Tineke01
Back to Top
handgehaakt View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 26 September 2012
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handgehaakt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 00:30
thnx :)

maar hoe kan ik nou zelf een foto erop zetten?
kijk ook eens op mijn facebook voor leuke dingetjes. En like mijn pagina als je het leuk vind wat ik heb gemaakt ;) https://www.facebook.com/pages/Handgehaakt/201198330012601?ref=hl
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 17:21
Hier zijn al wat topics over geweest met diverse uitleg mogelijkheden (even de zoekfunctie proberen, zit hier op een brakke laptop die niet doet wat ik wil lol)
Back to Top
handgehaakt View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 26 September 2012
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handgehaakt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:17
ok dank je wel ik zal het even opzoeken.

kijk ook eens op mijn facebook voor leuke dingetjes. En like mijn pagina als je het leuk vind wat ik heb gemaakt ;) https://www.facebook.com/pages/Handgehaakt/201198330012601?ref=hl
Back to Top
ampie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 261
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ampie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:50
mooi project!Thumbs Up
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 09:53
mooi!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2012 om 00:00
Wat een leuk mutsje heb je gemaakt!
 
Foto’s plaatsen

Ik neem aan dat je foto al op je PC bij, mijn afbeeldingen staat.
Ga op Internet naar de site
http://www.freebits.nl/index.php

 

Klik op bladeren en zoek je foto bij mijn afbeeldingen op.
Klik op de naam van je foto en klik op upload.

Dan krijg je de foto te zien, met er onder een paar regels.
Klik op code voor forumpost met rechts op je muis, hij word dan geselecteerd (blauw) en klik kopiëren aan en dit plak je onderaan in het hokje waar je ook een berichtje schrijft, met Previeuw kan je kijken of het de goede foto is.


En hier hoe of je de foto's kan bewerken.

http://www.fotoaanpassen.nl/

Bij verkleinen moet je klikken op het schuifje in het midden en met Crop kan je de foto uitsnijden.

 

Veel succes er mee en vragen mag!

groeten Creaans (Ans)

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns